Was wel leuk om jouw links te bekijken, Robert, maar...
Ik ben verbaasd over zoveel "fake's" die mensen bestempelen als "echte" geest-foto's.
Zitten wel een paar "apekool"-foto's bij, hoor.
Het lijkt wel of ik geen Nederlands heb getypt, want ik heb toch duidelijk aangegeven dat er
geen boom in onze tuin staat, en dat is nou juist het vreemde aan deze zaak, want als er een boom gestaan zou hebben, dan moet diezelfde boom toch ook op de vorige en volgende foto's te zien zijn....?
Over de wolkflarden en rookpluimen uit haar mond.....daar heb ik al uitvoerig uitleg over gegeven (aantal postje's terug).
Op de vragen die Robert stelde heb ik de volgende antwoorden :
* Geloof je hetzelf eigenlijk nog wel...? *
Ik geloof (nog steeds) dat dit een soort van "entiteit" is, die "toevallig" voorbij kwam ...tja..vliegen, rijden,....hou het maar op passeren, dan..
Waarvoor zou dat nou niet kunnen...?
* Is er iemand plotsklaps overleden ? *
Dat zou zo maar kunnen, want in onze wijk wonen "aardig wat" ouderen die allemaal ineens plotsklaps bezoek zouden kunnen krijgen van onze "vriend" Hein.
* Als het geen geest zou zijn....wat dan..? *
Dan is het zeker geen wolk, mond- soep- water- uitlaatdamp.
En alle dingen waarmee men kwam aanzetten. Dat weet ik wel.
Dus kom ik toch weer uit bij mijn entiteit....niets aan te doen.....
Anders had ik toch nooit met deze foto gekomen, als ik er zelf niet achter sta..?
Die "wet" die jij beschrijft, rammelt een beetje, vind je niet...?
Heb jij enige duidelijkheid over b.v. U.F.O's en/ of hun bestuurders...? Hoe ze eruit zien...e.d....?
Wat is volgens jou dan het meest voor de hand liggend..?
Dat ze niet bestaan ofzo.?
* Groene "plasma-geest" ...? Jij MOET een fan van Ghost-busters zijn.....of niet..?

Ik zou zeggen:
Kom maar op met die "echte onderzoekers"....: knappe man/vrouw die bij ons een boom in de tuin vindt.....