De snaartheorie is echt van het hoogste natuurkundig niveau, waar slechts een beperkt aantal mensen echt kennis van hebben.
heb ik dat ontkend?
Het higgsdeeltje is een fundamenteel onderdeel van de snaartheorie!
Daarbij komt feit dat de snaartheorie ook nog slechts een theorie is, waarop jij jouw theorie (deels) basseert.
Maar mijn atoomtheorie is niet afhankelijk van de snaartheorie, hoor. Alleen in het algemeen van het feit dat de microkosmos een hogere wereld is.
Dus zonder dat je werkelijk inzicht hebt in de snaartheorie zelf, probeer je je eigen theorie daar op te gronden.
Het gaat hier alleen om het feit dat de snaartheorie met een veelheid van hogere dimensies werkt en ook aantoont dat de microkosmos steeds ingewikkelder blijkt te zijn qua natuurwetten, door kwantummechanica en de relativiteitstheorie te willen verzoenen in een nog hogere en complexere eenheid.
In mijn ogen roep je dan maar wat. (toont aan dat je niet over alle feiten beschikt)
Het is precies andersom dat de natuurwetenschappen maar wat roepen zonder deugdelijke filosofische onderbouwing die zij in mijn atoomtheorie kunnen vinden.
Ik mijnerzijds pretendeer geen natuurkundige te zijn, maar voor zover ik er iets van af weet gebruik ik die natuurwetenschappen.
En ja.. als je dan een paar reacties verder begint over 'ik ben Jezus'.. dan vallen voor mij de puzzelstukjes in elkaar!
zonder te weten waar je over oordeelt, dus jij bent degene die hier maar wat roept.
Hoe kunnen jouw microwezentjes dan zijn ontstaan?
die zijn ontstaan door de nog veel hogere mini-microwezentjes.
Je verlegt alles wat je niet kan verklaren naar een ander systeem, waardoor je het huidige systeem voor jezelf kan verklaren, maar daarmee verklaar je eigenlijk niets. Want je hebt geen antwoord op het onstaan van de microwezentjes.. noch van de mini-microwezentjes etc.
Wel degelijk, want hun bestaan heeft zijn grondslag in de logica die eeuwig is en bestaat als een oneindig evolutionair systeem.
De logica is gevonden door Hegel als dialectiek.
Het is lekker makkelijk om iets te verklaren met het 'onzichtbare' (de microwezentjes die we nu niet kunnen zien), of met iets wat nog in de toekomst moet gebeuren (de macro-moleculen die we mogelijk in een verre toekomst gaan bouwen).
Neen, dat is helemaal niet zo gemakkelijk, gezien het feit dat ik de enige ben die de oplossing heeft gevonden voor het raadsel van het heelal.
WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN?
Het zijn ruimteschepen omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan komt het heelal als een doorlopend eindeloos evolutionair systeem in elkaar te zitten en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, dwz dat gebeurt niet door toeval, maar door de super-intelligentie van de microwezens.
Dat je je hele zelfbeeld ophangt aan een aantal theorien, is mijn zorg.
onverschilligheid is niet de juiste wetenschappelijke instelling.
Daarom vond ik het topic in het begin ook gewoon interessant en van een leuk filosofisch niveau. Lekker in de diepte filosoferen en kijken waar je uitkomt.. , totdat je begon over 'ik ben Jezus'. Dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen!
en wat is daar mis mee? Nooit gehoord van de Zoon van God en dat deze terug zal keren op aarde?
Heel veel aannames in je theorie, kun je niet verklaren. Er zijn diverse mensen die dit topic volgen en steeds kom je met absurde verklaringen voor 'normale' vragen.
Neen, al mijn verklaringen zijn volkomen logisch.
Het ene moment heb je het over atoom als ruimteschip.
ik heb nooit gezegd dat een atoom een ruimteschip is, maar altijd dat atomen uit ruimteschepen bestaan.
Het volgende moment is het electron in een atoom een soort planeet die in een jaar om de kern draait.
Inderdaad............goed lezen is een hele kunst.
Dat er een analogie in het heelal zit, ben ik met je eens, (zoals planeten draaien om een zon, zo draaien electronen wellicht om een atoomkern en zo draaien de zonnen in een sterrenstelsel rondom een enorm zwartgat) maar bepaalde aannames doe je echt op ONonderbouwde feiten.
neen............jij komt met volkomen ONonderbouwde kritiek.
Daarnaast is het vreemd dat bijvoorbeeld een menselijk orgaan, dat bestaat uit onnoemelijk veel atomen, met (volgens jouw) onnoemelijk veel beschavingen, in z'n geheel kan uitvallen, omdat een naastgelegen orgaan het niet meer doet.
Die beschavingen kunnen dat orgaan toch gewoon aan de praat houden??
Neen, dat kan niet, want het besturen van een voor de microwezens immens groot orgaan kan niet zo maar willekeurig gerepareerd worden als deze het opgeeft.
Microwezens zijn geen tovenaars.
Kortom.. je theorie bevat leuke details, die het overdenken waard zijn, maar je theorie bevat misschien nog wel meer onzin.
Ik denk dat dat vooral komt door wanbegrip van de mensen.......ook van jou, waar je nu duidelijk van hebt getuigd.
En nogmaals.. ik respecteer echt je mening.. maar kom op.. alsjeblieft.. als je begint over jezelf Jezus te noemen.. dan moet je zelf toch ook gaan nadenken of er niet iets mis met je is!
Er is echt niets mis met mij.
Bovendien gaat mijn atoomtheorie + godsbegrip alle Jezussen te boven.
Hij mag blij zijn dat ik zijn geestelijke reïncarnatie ben.
Geen Jezus: tòch Jezus!
En dan zou ik gewoon zeggen: "als ik niet Jezus ben, dan ben ik tòch Jezus", want met mijn atoomtheorie en godsbegrip en nieuwe bijbel zal de naam Harrie die van Jezus vervangen.
Want wie was die Jezus uiteindelijk?
Slechts een mythologische figuur.
En van die zogenaamde Liefde is niet zoveel terecht gekomen in de geschiedenis der mensheid.
Ik ben niet alleen de wedergeboren Jezus, maar ook de enige echte Jezus, want die oude Jezus, die heeft nooit bestaan.
Zoals ik de eerste ben die het bestaan van God kan bewijzen, zo ben ik ook de eerste echte Godenzoon.
En in mij is de mythe van Jezus pas werkelijkheid geworden.
Het is dan ook tijd voor iets totaal nieuws.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis.. en beledig ik hier de verlosser van de nieuwe wereld.. de wederopstandeling van de Jezus waar wij zo lang op hebben gewacht. En openbaart hij zich hier op een krocht van het donkere internet aan een handjevol neowebbianen. 
Ja, inderdaad: als het hogere wetenschappelijke volk niet naar mij wil luisteren dan moet ik wel afdalen.
Die oude Jezus daalde nog veel verder af naar het arme volk en
zondaren.
Ik daal af tot de mensen.Sindsdien ben ik langzaam maar zeker afgedaald tot de wereld en de mensen om mijn nieuwe boodschap te vertellen en ook verder te ontwikkelen.
In 1980/81 heb ik mijn eerste atoomtheorie-actie gehouden onder de mensen.
Ik heb toen onder andere stempelboekjes gemaakt en advertenties geplaatst.
Het mocht allemaal niet baten.
En in 1986/88 nogmaals.
Ik ben toen eenmaal voor de TV geweest en heb ook nog een lezing gegeven.
En er is een artikel in het Urechts Nieuwsblad van 21 juni 1987 geplaatst.
En in 1997 ben ik voor de derde maal begonnen tot nu toe.
Ik ben een aantal keren voor de TV geweest, onder andere bij AT5 en Kopspijkers en ook voor de radio meerdere malen en er zijn ook publicaties in de bladen geweest.
Alles bijelkaar ongeveer 30 á 35 keer openbaar.
En sinds het begin van dit jaar 2005 ben ik begonnen mijn atoomtheorie op de computer te typen.
Ik hoop dat er in mijn leven nog een echte oplossing komt, want nog steeds wil niemand mij geloven.
(Ze denken dat ik een dwaas ben.)
Maar het zou ook kunnen dat ik pas na mijn dood geloofd zal worden.
Regisseur Ronald Bijleveld veronderstelde dat ik pas na mijn dood met God de Vader verzoend zou zijn in de hemel en dan als de nieuwe Jezus aan de mensen zou verschijnen.
Maar zo ver had ik nog niet helemaal gedacht.