En hoe zouden die microwezens van elkaar moeten weten? dat ze hun hele heelal (atoom x) + een heelal dat vele atomen verderop bestaat (atoom y) bijelkaar moeten brengen om tot een molecuul te komen? Dat is toch juist veel moeilijker?
het is wel heel erg moeilijk, maar het is wel een verklaring........terwijl de wetenschap met toevalligheid helemaal niks verklaart.
En wat moeten wij als wezens dan doen? Ons heelal sturen naar een ander heelal om samen een molecuul van heelallen te vormen?
Inderdaad...........dus we hebben nog heel wat te doen..........dwz uit vele heelallen zullen we een toekomstig macro-heelal vormen.
ONS HEELAL IS NET GENOEG VOOR EEN MACRO-MIER
Correctie cijfers.
Ik heb een en ander nog eens nagerekend, want het aantal sterren in het heelal wordt geschat op ongeveer 70 triljard, dat is ongeveer 10 tot de macht 23. = 10^23
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/13081793/Stel dat elke ster voldoende is voor het bouwen van een macro-atoom.
Dan kunnen we dus 10 tot de macht 23 macro-atomen bouwen.
Maar een gewoon atoom is gelijk aan 1/10^7 mm, dwz dat er in een mm3 reeds 10^21 atomen aanwezig zijn en dat we dus qua macro-stof slechts 100 mm3 aan macro-atomen kunnen bouwen uit ons hele nu bekende heelal.
Dat is slechts genoeg voor een MACRO-MIER.
WE HEBBEN 10 TOT DE MACHT 57 ANDERE HEELALLEN NODIG.
En in een vergelijkbaar macro-heelal hebben we uiteraard net zo veel macro-atomen nodig als er nu atomen in ons heelal zijn.
Het aantal atomen in ons heelal is ongeveer 10 tot de macht 80
( In de zon zitten ongeveer 10 tot de macht 57 atomen en het heelal telt ongeveer 10 tot de macht 23 sterren, dus dat maakt 10 tot de macht 80 atomen )
Dat wil zeggen dat we ongeveer 10 tot de macht 80 gedeeld door 10 tot de macht 23 = 10 tot de macht 57 heelal-eilanden nodig hebben om een toekomstig macro-heelal te bouwen.
( ik noem ons bekende heelal uit de Big Bang een heelal-eiland )
En nogmaals.. waaruit zijn zij opgebouwd?
uit nog kleinere MINI-microwezentjes.
En is het niet raar dat zij allemaal weer opgebouwd zouden zijn uit nog kleinere wezens.. Die logica gaat toch alle voorstellingsvermogen te boven. Dan is het heel makkelijk om te roepen dat niemand het snapt, omdat het gewoon onzin is.
het is geen onzin en zit volkomen logisch in elkaar.......en een heelal van 13.7 miljard lichtjaar kan ook niemand zich voorstellen en bestaat toch.
Alsof kabouters/microwezens ons lichaam besturen..
Als ik zin heb om aan m'n neus te peuteren dan doe ik dat gewoon. IK.. en niet tigmiljard-oneindig-veel microwezens.
al die hersen- en spierbewegingen die daar bij nodig zijn worden door de microwezentjes gedaan.
Dat kunnen ze wel. Maar jij blijkbaar niet.
Dat heeft gewoon te maken met organen en natuurlijke selectie.
dat is geen verklaring, want de Geest is echt iets heel anders dan de materie. Hoe komen onze hersenen bv aan het bewustzijn?
Stel ik ben een blind zeediertje, dat zich niet zelf kan bewegen. En ik ben voer voor de vissen.
Maar een van m'n broertjes heeft een genetische afwijkingen en kan zich wel voortbewegen.
De kans dat ik het overleef is net zo groot als dat hij het overleeft. Waarom? Hij kan de vis niet aanzien komen (ik ook niet)
Maar op het moment dat zijn afstammelingen een lichtgevoelige cel krijgen (als afwijking) verandert er nog steeds niet veel.
evolutie berust echt niet afwijkingen.......dat zou juist tot degeneratie leiden............maar de evolutie berust op een bewuste planning van de microwezentjes.
ONZE MAATSCHAPPIJ EN DE MICROKOSMOS
De wetenschap kan niet verklaren hoe domme atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten heeft kunnen scheppen en ook niet hoe deze atomen ons lichaam en onze hersenen zo subliem kunnen doen functioneren.
Onze maatschappij beweegt ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie en zo ben ik ben mening dat ook de microcosmos van ons lichaam een hogere wereld is, die ook niet vanzelf beweegt, maar op de intelligentie berust van hogere microwezens.
Dwz wat bij ons ook niet vanzelf gaat, gaat in de microkosmos ook niet vanzelf.
En vooral omdat ons lichaam nog veel en veel ingewikkelder inelkaar zit dan onze eigen wereld.
Ons lichaam wordt ook wel met een staat vergeleken, waarbij onze hersenen de regering zijn en onze zenuwen met communicatie-lijnen en onze aderen met wegen, enz
En ik denk dus dat het werkelijk zo is, namelijk dat ons lichaam een staat op zichzelf is, die bewoond wordt door microwezens, die in de atomen als ruimteschepen wonen.
En hiermede is de werking van ons lichaam afdoende verklaard, volgens het principe : zo als het bij ons is, zo is het ook in de microkosmos.
Dat hoeft de wetenschap niet, want God is gewoon een verklaring voor zaken die wij niet kennen. Terwijl de wetenschap al die zaken juist aan het verklaren is. Daarmee wordt God steeds minder 'waar'.
God zelf is juist de Logica van alle verklaringen, dwz de Geest in alles.
Bestaat GOD?
God is de Logica, die aan het heelal ten grondslag ligt en die als zodanig nog onbewust was, maar in de Mens tot bewustzijn is gekomen.
Dwz de Mens is zelf het geestelijke bewustzijn van God.
Die Logica is gevonden door Hegel in zijn zogenaamd dialectisch systeem, dwz dat allles is opgebouwd uit een eenheid van tegendelen.
"Ons bewustzijn van de Geest is het zelfbewustzijn van de Geest"
Dwz wij zijn zelf de Geest die wij denken, .......... maar niet in de slechte betekenis dat God niet zou bestaan.........integendeel.
En natuurlijk zijn er nog genoeg dingen die onverklaarbaar zijn, maar jouw theorie geeft daar ook geen antwoord op.
Dat doet mijn theorie juist wel..........als je maar de moeite neemt je daarin te verdiepen.