Robert,als er één eerlijk persoon in de wereld is dan ben ik het daar kan je van uitgaan
Wat ik absoluut niet wist en dat moet je van mij aannemen is dat ik niet op de hoogte ben dat er dingen gebeuren zoals jij het zegt .hier vertrouwen winnen en er dan met de vinding vandoor gaan
Dat zijn in mijn ogen dan wel hele smerige streken /mensen
Als ik er goed over nadenk dan zou je inderdaad wel gelijk kunnen hebben dat er zulk soort mensen bestaan
Maar ga er maar van uit dat ik dat niet ben,als ik iemand zou helpen zou ik eerst een geheimhoudingsverklaring invullen (al zou dat ook niet veel waard zijn,want als ik dat door geef aan een bekende blijft er ook niets van deze theorie bestaan)maar ja ik weet gelukkig dat ik wel betrouwbaar ben,hoe dat te bewijzen dat weet ik niet
Ik ben met deze uitvinding al 5 jaar bezig en heb sinds één jaar een investeerder gevonden die hem nu wereldwijd op de markt gaat proberen te brengen en laat ik hopen met een beetje succes
Wat ik totaal niet met je eens ben is en wat vele mensen denken ,dat als je een goed idee hebt en het bij de belasting af laat stempelen dat je dan beschermt bent vegeet het maar dit is absoluut niet waar
Ik heb heel wat uren doorgebracht op het kantoor van mijn patent gemachtigde en het er ook over gehad
Je moet ,als je 100 % overtuigt bent ten aller tijde echt wel patent aanvragenen je hebt helemaal gelijk dat kost een hoop geld dus ik zou als ik jou was eerst een paar WEKEN (dat heb ik ook gedaan)op Internet gaan zoeken of jou idee al bestaat ,kijk bv opwww. espacenet .nl daar staan milijoenen uitvindingen op
Zelf heb ik ook wel eens gedacht nu heb ik iets wat absoluut niet bestaat,daar was ik heilig van overtuigt
Doch na een paar dagen zoeken vond ik toch mijn idee terug op deze website al kon ik dat haast niet geloven maar het was toch zo
Ik heb zelf het geluk gehad dat mijn nieuwste uitvinding(de milockie ) echt nog niet bestond ,hier heb ik zeker 4 weken naar gezocht op het Internet en in de reiswereld en zeker min 5 uur per dag .Ik heb dit uitgevonden dankzij mijn vrouw omdat wij dit probleem zelf al hadden meegemaakt op vakantie en zij tegen mij zij ,Dirk vind eens iets uit dat alleen wij in het kluisje kunnen en niet het hotel personeel met de moedersleutel of moedercode van het kluisje en dat heb ik niet gevonden er bestond wereldwijd niks om dit probleem op te lossen
Toen heb ik het er goed met mijn vrouw over gehad en hebben wij een lening hier voor afgesloten (een hele grote gok geloof mij )want als het niks zou worden dan zat ik toch wel aan die lening vast
Je moet al gauw denken dat een goed patent alleen in Nederland al tegen de € 10000 kost ,als je het goed wilt doen ,en dan heb je het alleen maar in Nederland
Ik heb ook wat meer uitvindingen gedaan en ik moet je eerlijk zeggen er zijn er veel geflopt (geen investeerder gevonden)en dan kom je niet verder
Als je wilt weten wat voor uitvindingen stuur dan even een mailje naar inventors@live .nl en ik zal je zeggen waar je moet kijken om mijn uitvindingen te zien (al mijn patent aanvragen ) wel voor je zelf houden aub
Als je inderdaad unieke ideeen hebt wil ik je rustig helpen en omdat mijn naam en adres bij jou bekend zullen zijn als ik je zeg waar en hoe je mijn uitvindingen kunt zien is het voor jou een klein kunstje als ik jou op z n hollands gezegd besodemieter om dat hier op het forum bekend te maken ,dan ga je dus als oplichter door het hele land over de tong en wie wil dat nu
Ook wil ik mensen waarschuwen dat er inderdaad mensen zijn die adverteren om een patend aan te vragen voor ong € 600,- dit is weggegooid geld of iets anders want dat is absoluut onmogelijk
Ik heb voor mijn allergoedkoopste patend nog altijd € 1500 neer moeten leggen en dit was een heeeel simpel patend ,één A 4 tje volgeschreven en alleen voor Nederland
Wel dit was mijn verhaal en als je mij gelooft dan mag je mij bellen en wil ik je rustig echt GRATIS bij staan met raad en daad (niet financieel want zo rijk ben ik niet ) je hoeft mij alleen maar een mailtje te sturen en misschien komen wij er samen uit voor jou (vergeet niet er zijn ook nog wel wat (niet zo veel ) betrouwbare mensen in de wereld
Ik hoor het wel
Met vr gr
Dirk
inventors@live.nl