Degene die beweerd dat de sony playstation 2 gelijk kapot gaat nadat de garantie net is vervallen heeft het mis (uiteraard weet ik niet waar hij/zij deze informatie vandaan haalt). Ik heb zo'n ding al vanaf het eerst moment dat ie in de winkels lag en doet het nog steeds perfect, plus de playstation ligt alleen grafisch achter op beide consoles en op het internet alleen op de x-box. Maar niemand heeft een betere controller. de x-box is groot en log (dus hebben ze de playstation 2 contrloler proberen na te maken) en die van de gamecube doet gewoon zeer aan je klauwen na een halfuurtje.
kortom de X-box mag dan beter zijn maar kom op man dat ding is 4 jaar nieuwer tja dat is niet moeilijk en de x-box is juist degene die snel kapot is. Van iedereen die ik ken en een x-box heeft zijn ze ALLEMAAL kapot gegaan.
Dat nintendo er niet in geslaagd is de playstation 2 te overtreffen behalve grafisch dan vindt ik dat heel slecht

. En de nieuwe x-box binnenkort krijgt trouwens ook een memorycard (effe cashen) terwijl de playstation 3 juist een grote opslagruimte in gaat bouwen, uiteraard kan dit nog op het laatste moment veranderen.
Iedereen heeft een console dat hem beter ligt dan een ander dus laat ze en koop ze anders allemaal, dan is iedereen happy