Tzijn wel kleurrijke beeldjes

, ik doe dit om een beter zicht in 3D te krijgen. Alles wit kan nog al voor verwarring zorgen

Algemeen overzicht hoe de stad is onderverdeeld, Alleen de woongedeelten zijn getekend, buiten de blauwe cirkel is er plaats voor industrie, "vervuilende" industrie is niet toegelaten, die zal er wel zijn maar hun uitstoot zal zodanig moeten gefilterd worden dat er geen gevaarlijke gassen kunnen ontsnappen.
Je zal zien dat er geen straten of wegen zijn, dit komt doordat er een mass transit system(MTS) ondergronds loopt. Dit is een vol automatische metro waar er voor elk gebouw "3" stations zijn in de 3 richtingen van het systeem. Elke ~60sec zal hier een metrostel stoppen in beide richtingen. Waarom vol automatisch --> om geen vertragingen op de lijn te hebben en mis je een metro dan heb je gegarandeerd ~60sec later een volgende, dit zorgt er ook voor dat er nooit opstoppingen zijn en je ten allen tijden van punt A naar B kan.

Dit toon het boven aanzicht, je ziet hier hoe het MTS in 3 "zinnen" beweegt. Alle gebouwen zijn opgebouwd uit 6hoeken of hebben toch ongeveer deze vorm.
Wat nog niet is getekend is dat er tussen alle gebouwen een waterweg is. Water zorgt voor een constantere temperatuur, in deze waterwegen zal ook een ecosysteem worden ingebracht van vissen tot planten. Deze zal dienen als biologische filter voor een deel van het afvalwater. Dit voor nitraten te verminderen in het water.

Dit is de basis bouwsteen van de woonblokken in de stad, Het zijn 2 appartementen voor een gezin van 4gezinsleden. Er zijn er ook voor 6gezinsleden. Dit geeft enkel 2kamers extra van elk 4mx4m.

Dit is een voorstelling van een woonblok van hoogte 1 en 2. Dit zijn respectievelijk de kleuren groen en rood in de bovenste 2 tekeningen. Ze bieden plaats voor :
Groen :
10560 personen respectievelijk 2640gezinnen van 4
Rood :
22080 personen respectievelijk 5520gezinnen van 4
OF
24000 personen respectievelijk 4560gezinnen van 4 en 960gezinnen van 6
groter kon ik niet gaan daar mijn grafische kaart het niet meer aankon

MVG
Ben