het probleem voor de energie heb ik al lang opgelost daar zit ik niet mee in ik kan een motor gemakelijk starten en eens hij draat zou het genoeg zijn om te blijven draaien als de verhouding juist is in de motor ik denk dat je ongeveer met 100 gr 100 km zou kunnen afleggen maar hoeveel spuit je dan in aan de cillinder daar ken ik niet zoveel van en anders laat ik het is uitrekeken door een universiteit als de proef lukt laat ik het zeker weten
weet er soms iemand hoeveel 1volt 1 amp hoeveel waterstof je ermee kan ontbinden ?
Nou, als je het qua energie van benzine neemt komen we er wel uit. We kijken gewoon wat een auto verbruikt.
Stel:
Auto -> verbruikt 1:15, snelheid 100km/h -> 6,7 Liter(6700 cc )benzine per uur
dat is dus 112 cc per minuut.
Motor -> 4000 omwentelingen per minuut -> 4 cilinders 4 tact -> 8000 verbrandingen per minuut.
Deze gegevens samen maakt dus 112cc/8000 = 0,014cc per verbranding ->0,012gram.
In waterstof zit per kg (H->150MJ/kg, benz 45MJ/kg) 150/45=3,3 maal zoveel energie. Jekomt dus uit op ongeveer 0,012gram /3,3 = 0,0036 gram waterstof per verbranding.
Onder atmosferische omstandigheden is de soortelijke massa 90 gram/m^3(1000l), dit betekend dat 0,012 gram ->0,012 / 90 (x1000l) 1,3 liter is.
Ik hoop dat je er iets aan hebt, en pin me er niet op vast is even vlug gerekend.
Je kan zeker niet benzine mengen met water!
Dit kan wel, vroeger werdt bij vliegtuigzuigermotoren naast benzine ook water mee gespoten, dit werd in een keer stoom en duwde de zuiger nog harder terug. Het heeft met waterstof helaas niets te maken.
Ik hoop dat ministry wat meer over zijn uitvinding kwijt wil, ik snap nog niet helemaal wat je bedoel en ik vrees een kronkel.
Lator