Neoweb.nl

Waarom aanmelden en niet posten of opdagen?

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Benontherock

• 436
  • +135/-52
  • Hij is fijn!
    • www.benontherock.tk
Waarom aanmelden en niet posten of opdagen?
« on: January 15, 2005, 10:23:08 PM »
ik keek effe op de ledenlijst en schrok best hard. Meer dan de helft van de leden hebben zich al in maart 2004 aangemeld en nog nooit gepost en amper op komen dagen hetzelfde geld voor mensen met 1 post. Dit slaat nergens op en ik vind dat je die mensen beter kan verwijderen want kom op dit is een serieus forum of niet dan.
Denk positief, denk creatief, denk realistisch, kortom denk goed ;)

Offline harbosma

• 912
  • +160/-22
  • Verleg de grenzen op Neoweb!
    • Homepage familie bosma
Re: Waarom aanmelden en niet posten of opdagen?
« Reply #1 on: January 16, 2005, 08:41:06 PM »
Dit is inderdaad een probleem.

Misschien kunnen ze een e-mail toegestuurd krijgen over hun registratie op Neoweb met een aanmoediging om weer eens rond te snuffelen op Neoweb en dat het absoluut niet alleen voor mensen wetenschappelijke kennis is, maar voor iedereen. en dat iedereen er zijn/haar berichten/vragen kwijt kan.

Kortom: Moedig ze aan om weer eens naar Neoweb te surfen en actief deel te nemen aan discussies.
"One small step for man, one giant leap for mankind"

Offline admin

• The Admin
  • 582
  • +112/-10
  • Neoweb Technologie Forum
    • www.neoweb.nl
« Reply #2 on: January 17, 2005, 01:21:31 PM »
Iedereen mag zich aanmelden op ons forum. Maar je hoeft je niet te registreren om berichten te plaatsen.
Het is wel makkelijk als je ingelogged bent, want je kan dan persoonlijke berichten ontvangen en hebt extra opties (zoals het bekijken van de ledenlijst) etc.

Ik kom zelf ook wel eens op andere fora, en lees dan een stukje waar ik op wil reageren. Ik meld me dan aan om 1 bericht te kunnen plaatsen. Heel af en toe kom ik na een jaar ofzo nog een keer op die site om een berichtje te plaatsen.

Je kan je ook registreren omdat je op de hoogte gehouden wil worden van een bepaald onderwerp. Je hoeft zelf niet te participeren, maar als er een reactie volgt, krijg je die netjes in je mailbox.

Ik heb de ledenlijst bekeken en er zijn idd een hoop mensen die nooit een bericht hebben gepost. En ik kan alle email-adressen zien, en zie dan toch een hoop serieuze namen @pggm.nl @uu.nl @freeler, planet, hotmail etc.

Ook de nieuwsbrief wordt altijd netjes verzonden naar al deze adressen. Ik krijg maar enkele mailtjes terug, van adressen die niet meer bestaan. E-mail adressen die het niet meer doen worden uiteraard wel verwijderd.

Kortom: Onder de geregistreerde leden zit blijkbaar een hoop 'lees' publiek.
"The Future Starts Here!"

Offline bastheboss

• 411
  • +70/-16
  • *360*
    • site over mijn WH40Kleger (orks)
« Reply #3 on: January 22, 2005, 09:40:21 PM »
Inderdaad. Ik heb dat ook bij een paar forums. Dan heb ik me aangemeld. maar eigenlijk lees ik alleen maar. Neoweb is ook interressant als je zelf niet post ;D