Neoweb.nl

Alien complot

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans

Alien complot
« on: June 12, 2005, 11:03:59 AM »
Ik ben een boek aan het lezen getiteld "Alien complot" van Dr. David M. Jacobs.

Een quote van de achterkant van het boek:

"Na dertig jaar studie gemaakt te hebben van het fenomeen ufo's ben ik bang geworden. Alle stukjes van de puzzel liggen nu op hun plaats. Ik weet waarom de aliens hier zijn, wat ze willen en hoe ze hun doel kunnen bereiken. Als ze slagen zal onze beschaving worden weggevaagd."

Hij beschrijft in dit boek dat buitenaardse wezens van plan zijn de aarde over te nemen. Ze kweken hybride wezens door mensen te ontvoeren en deze te kruisen met zichzelf.

Wat vinden jullie hiervan?

Hans

Re: Alien complot
« Reply #1 on: June 14, 2005, 03:27:08 PM »
Blijkbaar vinden jullie het niet zo erg dat de aarde overgenomen wordt...

Offline Frank

• 118
  • +24/-1
« Reply #2 on: June 14, 2005, 11:47:21 PM »
Er is een theorie dat alle mensen van de aliens afkomstig zijn. Deze aliens hebben hun eigen geloofsgemeenschappen gesticht. Valt het het je niet op als je naar de halve maan van de moslims vanaf de zijkant bekijkt het net op op een schotelantenne lijkt. De heilige steen in Mekka is naar de Grote Beer gericht. Er gaan theorien rond dat de heilige koran teksten via een schotelantenne zijn ontvangen uit het sterrenbeeld van de grote beer.

Offline Nemisis2003

• **
  • 54
  • +4/-1
  • Truth is in the eye of the beholder
« Reply #3 on: October 03, 2007, 04:15:56 PM »
Ooit gehoord van de ufologische schepping? of Rael, die gelooft dat de "aliens" de "designers" van onze wereld zijn.
Complot theoriƫn heten niet voor niets complot theoriƫn, je kan er gewoon niets mee en vaak worden verbanden bedacht door opzich zelf staande feiten met elkaar te verbinden.

Alles kan, maar ik zie dit niet als een relevante dreiging.