Neoweb.nl

Poll

Uw favoriete televisiezender

Nederland 2
1 (14.3%)
RTL 4
0 (0%)
RTL 5
0 (0%)
SBS 6
0 (0%)
RTL 7
0 (0%)
Veronica
2 (28.6%)
Talpa
1 (14.3%)
anders...
3 (42.9%)

Total Members Voted: 7

Uw favoriete tv-zender

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline bashanna

• 775
  • +55/-6
  • yourney to the future
Uw favoriete tv-zender
« on: August 14, 2005, 04:19:18 PM »
Onderzoek naar uw uw favoriete tv zender? wat is uw favoriete kanaal?
Welke programma's kijkt u dan vooral?

Offline D.Heusden

• 409
  • +28/-5
  • van nanotechnologie tot ruimtevaart
Re: Uw favoriete tv-zender
« Reply #1 on: August 15, 2005, 09:54:08 AM »
Nederland 2 heeft nog altijd de meest 'normale' programma's.

En dat Talpa is echt een vervelende zender met al die reclameblokken, die je ook nog eens moet gaan onthouden!
Op die manier hoef ik geen voetbal meer te zien!

Dit is wat IEX er over te melden heeft:
Het debuut van de nieuwe tv-zender Talpa heeft zaterdag ruim 1 mln kijkers getrokken. Het marktaandeel was daarmee op de eerste dag van uitzending 14,8%. Talpa zegt wildenthousiast te zijn en streeft op termijn naar een marktaandeel van 10%. Hoge kijkcijfers voor een openingsavond zijn niet uniek. Kijkers klagen wel over de reclameonderbrekingen.
« Last Edit: August 15, 2005, 09:59:16 AM by D.Heusden »

Offline bastheboss

• 411
  • +70/-16
  • *360*
    • site over mijn WH40Kleger (orks)
« Reply #2 on: August 25, 2005, 04:19:35 PM »
Ik mis net5. Dat vind ik de leukste zender met expeditie robinson ( nu op talpa) en peking express en het blok. de laatste 3 jaar al een leuke zondagavond gehad door hun. meiden van de wit ook een leuke serie.

Offline Cees

• *
  • 25
  • +7/-0
  • Proost!!!
« Reply #3 on: January 06, 2007, 01:51:10 PM »
Ik heb geen favoriete tv-zender, ik kijk meestal alleen naar films en tv-serie's op dvd's die gedownload zijn van internet, momenteel kijk ik "Lost", erg spannend.

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
« Reply #4 on: January 06, 2007, 02:00:37 PM »
ik kan eigenlijk iedere zender wel waarderen, mits ze interessante tv maken.

ik mis wel de 'zwaar' wetenschappelijke programma's die bijvoorbeeld ingaan op de technieken van robotica, quantum mechanica, sterrenkunde, biotechnologie etc. Die zijn er gewoon niet!

Het enige programma dat nog diepgaande documentaires maakt is Tegenlicht, maar ook daar gaat het steeds vaker over geopolitieke onderwerpen zoals Israƫl, olie, geloof etc.

Zelfs Discovery Channel is aan het afglijden en heeft nu allerlei semi-wetenschappelijke , licht verteerbare programma's, zoals Men in White, how Science-fiction saved my life, brainiac etc.

Nante Hermans

Re:Uw favoriete tv-zender
« Reply #5 on: August 21, 2011, 08:12:00 PM »
Discovery Channel is nog steeds de beste zender vanwege de goede  programma's zoals Mythbusters en nog andere programma's als Next World en ook nog date soort programma's als sci trek en bad universe en how the universe work die toch meer informatief zijn .
Ze zouden de zever zoals flying wild alaska waar toch echt niemand naar kijkt moeten afschaffen .
En national geocraphics zijn steeds meer zever aan het uitgeven .