Neoweb.nl

Een batterij die (bijna) nooit opraakt...

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Easymind

• **
  • 59
  • +20/-3
  • Iedereen ga zien: The Race To Zero Point.avi
Een batterij die (bijna) nooit opraakt...
« on: August 15, 2005, 08:07:24 AM »
Net weer even een docu gezien waarin het hele ufo fenomeen, redelijk overtuigend, toegeschreven wordt aan duitse nazi technologie die door alle winnaars van WO2 'herontdekt' probeert te worden. Lastige zin, maar was ook leipe docu natuurlijk.

Hierin zie ik ene boyd bushman een stekker in het stopconact douwen en aan die stekker zit niks anders dan een spoeltje. Dit spoeltje ligt op een geleidende plaat. En woops, die coil gaat zweven. Ik was al bekent met de lifter experimenten en dit is dus zo ongeveer hetzelfde.  Ook wist ik van Hutchinson en zijn leipe anti zwaartekracht experimenten.

Deze hutchinson heeft met zijn experimenten een manier ontdekt om kristallen te maken die ongelooflijk lang electrisch energie geven. Dit is te zien in de video 'the race to zero point'. Nu weet ik dat velen zo weinig weten van deze vorm van exotische technieken en daardoor geen enkele waarde kunnen hechten aan rare praatjes. Daarom geef ik hier een easy access linkje uit de docu over zero point, en wel dat stukje over hutchinson en zijn kristallen batterijen.

VIDEO 10min: http://www.hutchisoneffect.com/Videos/InventThis_JohnHutchison.wmv

Waarom? Omdat ik er niet op vertrouw dat een winstgevend bedrijf ooit zijn aandacht en inzet zal besteden aan energie die ze niet kunnen beheren en verkopen. En dat mensen zelf hun hersens dus moeten gebruiken om zelf dit soort dingen te leren begrijpen en te weten te komen....

- Power to the peephole -

P.S.
Jemig lache man: http://spikedhumor.com/Article.aspx?id=1222
« Last Edit: August 15, 2005, 08:17:51 AM by Easymind »

Offline bashanna

• 775
  • +55/-6
  • yourney to the future
Re: Een batterij die (bijna) nooit opraakt...
« Reply #1 on: August 16, 2005, 10:16:06 AM »
die van Spikedhumor is leuk ;-)

Maar die Crystal Power Cell is wel een twijfelachtig geval.
De zuil van Volta werkt ook met het spanningsverschil tussen plaatjes metaal, met een geleider ertussen. Maar uiteindelijk 'oxideren' de metalen tot ze niet meer bruikbaar zijn.

Die Crystal Power Cell zal ook opraken, tenzij het apparaat vrije electronen uit de omgeving kan aantrekken.

Offline bramiozo

• *
  • 8
  • +3/-0
  • Neoweb is Hét Technologie Forum!
« Reply #2 on: August 29, 2005, 09:44:40 PM »
De lifter experimenten waren gebaseerd op  ionenwind, een volkomen voorspelbaar verschijnsel wat ongelooflijk veel vermogen vereist/eenheid stuwkracht. Ik meen dat de Nasa een experiment had uitgevoerd in vacuum en daarbij werd er nog steeds een miniscule hoeveelheid lift waargenomen, ik weet niks van herhalingsexperimenten, misschien was miniscuul hier gewoon insignificant omdat ze natuurlijk niet een 100% vacuum kunnen creëren.

Offline Easymind

• **
  • 59
  • +20/-3
  • Iedereen ga zien: The Race To Zero Point.avi
« Reply #3 on: September 11, 2005, 09:21:48 PM »
Die lifter experimenten hebben met betrekking hebben ze beter bekeken. Als het klopt wat ze zeggen dan hebben ze 2 tests gedaan. Eentje was de hele lifter in een doos doen, het bleek dat de hele doos omhoog ging. Dus als er een ionenwind gebruikt werd zou dat binnen in die doos gebeuren waardoor nooit de doos ook mee omhoog zou kunnen. Ook hebben ze het in vacuum geprobeerd en ook hier ging de lifter omhoog.

Het is idd een heel lichte constructie. En het liftvermogen is dan ook niet groot. Maar of het veel energie kost weet ik niet. Je hebt iig een zeer hoog voltage nodig. Ergens heb ik ook nog gelezen/gehoord, dat ze proberen ditzelfde effect te genereren, maar dan niet met koperen draadjes en aluminium, maar met plasma. Lockhead en Nasa zouden hier mee bezig zijn...

Die crystal batteries raken volgens mij ook op. Als ik zie dat er op het laatst een stroom stoot gegeven wordt dan lijkt mij dat de hele batterij op moleculair niveau aan het resoneren gaat, wanneer dit uitgedoofd is zal de batterij niet meer werken. Maar wie weet duurt dat honderden jaren....