Neoweb.nl

Free Energy, Zero Point Energy

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Harrie

Re: Free Energy, Zero Point Energy
« Reply #50 on: January 10, 2008, 06:18:23 PM »
Klopt als een bus...Het aantal mislukte "uitvindingen" is waarschijnlijk groter dan het aantal gelanceerde producten per jaar.
Er valt niet te ontkennen dat een mislukte uitvinding vele malen beter is dan niets en niets wordt het als je niet doet(probeert).
De mening dat iets niet mogelijk is ,of dat het niet bestaat heeft niets ,maar dan ook helemaal niets bijgedragen aan de vooruitgang.

Offline matti

• 278
  • +13/-2
  • Neoweb:Innovatie, Technologie, Duurzaamheid & Milieu
« Reply #51 on: February 04, 2008, 11:18:04 AM »
Je noemt mensen zoals Albert einstein en Alfred nobel,
deze werden wel als posterren ontvangen.
Eistein in de VS en Alfred als je zijn uitvinding maar na zijn
dood belangrijk vindt dan maak je een grote fout!
Hij was toen da met voorsprong de rijkste man op de aarde.
Zelfs nu zou zijn fortuin nog immens zijn!
Na dit te hebben rechtgezet!

Zero point energy het idee klopt niet omdat je uit vanuit
gaat dat er altijd een basis energie aanwezig is!
En deze is er niet!
Het probleem is gewoon dat men in IEDERE ruimte virtuele deeltjes heeft!
Deze deeltjes bestaan kortstondig doordat energie zicht in materie en
antimaterie zal splitsen en weer samenkomen.
In miljoensten van seconden.
In die tijd hebben ze wel wat energiedeining veroorzaakt zijn.
(zoals zwaartekracht/elektromagnetisch kracht dit zijn de bijzondertste!)
Deze energie golf doet dan de atomen weer trillen hoe gering ook!
Dit zou deze Zero point energy zijn.
Veelbelovend maar gewoon een verkeerde interpretatie!

Iets wat waarschijnlijk veelbelovender lijkt in de nabije toemost is zeker en vast kernfusie!

Offline Reino

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reply #52 on: May 12, 2008, 04:15:31 PM »
een perpetuum mobile is onmogelijk, maar als je energie kan aftappen uit magnetische stoffen of uit cosmische straling zou dat heel mooi kunnen zijn!

Daar ben ik het wel mee eens, perpetuum mobiles werken niet omdat ze altijd wel door iets worden afgeremd, meestal door wrijving van lucht, en als die er niet is (vacuüm) dan komt het wel door de lagers van het ding zelf! Cosmische straling en magnetisme zouden inderdaad een heel mooie oplossing zijn, maar dan krijg je altijd weer de vragen: Hou houden we die energie vast? en Hoe kunnen we die energie zuiniger gebruiken? enz.

Offline loadrunner

• 152
  • +23/-0
Re:Free Energy, Zero Point Energy
« Reply #53 on: June 13, 2009, 10:31:23 PM »
Ik kan deze theorie niet ergens plaatsen, maar denk wel dat het het meeste met zero-point te maken heft.

volgens mijn theorie, waar ik mijn hoofd een maand lang over heb gebroken

de subelementaire lading van een upquark is + 2/3
de subelementaire lading van een downquark is -1/3

een proton bestaat uit 1 downquark en 2 upquarks, waardoor de elementaire lading +1 is
een neutron bestaat uit 2 downquarks en 1 upquark waardoor de elementaire lading 0 is

een electron zou dan uit 3 downquarks moeten bestaan, met de waarde -1 maar dat is volgens de huidige theorie niet mogelijk.
omdat gelijke ladingen elkaar afstoten

In mijn hoofd zie ik dan 6  nul-subatomaire deeltjes, exact dezelfde, Elk deeltje heeft twee zijden met een positiefe lading en één zijde met negatieve lading.

(ik noem het nul-subatomair omdat het geen "tastbare"deeltjes zijn, maar energiedeeltjes)

er zij 6 verschillende combinaties mogelijk (ik heb er 3 op de tekening gezet, de deeltjes zijn anders van formaat, maar ik kon niet in 3D tekenen, dus dit geeft alleen de lading aan) je moet je voorstellen dat de drietandjes elke mogelijke richting uit kunnen draaien, alleen de ladingen zijn verbonden.

Hierdoor krijg je 6 soorten deeltjes, waarvan 3 met een +2/3 en 3 met -1/3 lading. Hoe meer solide het deeltje hoe "zwaarder" deze lijkt te zijn.

Doordat de deeltjes een ring vormen als ze een Quark hebben gevormd, (door elkaar heen), kunnen Quarks niet van elkaar worden gescheiden, en zelfstandig bestaan. Hoe verder je ze dan van elkaar af zou houden, hoe groter de aantrekkingskracht.

Ik denk dat als je ze te ver vanelkaar af zou houden, de onderlinge Energie nieuwe subdeeltjes creëert.

De kunst is, de deeltjes op de afstand te houden, dat ze net geen nieuwe Quarks crëeren

ik hoor graag tegenreacties hierop.

Heeft iemand een betere theorie? of is dit niets meer dan een gedachtenspinsel.

Ik heb net een enorme dosis hoofdpijn bij mezelf veroorzaakt...  maar ik kan in elk geval weer slapen, nu ik het op papier heb gezet.

Steven

(mijn vorige username was loadrunnerste, maar die kon ik niet meer re-genereren)
« Last Edit: June 13, 2009, 10:33:53 PM by loadrunner »
Als alles gemakkelijk gaat, hebben we niets te doen.

Offline Stoney3K

• *
  • 9
  • +4/-0
« Reply #54 on: June 14, 2009, 09:08:54 PM »
How about: Een elektron is een op zichzelf staand elementair deeltje (lepton), en zal dus niet uit quarks bestaan! De massa van een elektron is ook vele malen kleiner dan een proton of een neutron, als een elektron uit 3 down-quarks zou bestaan zou de massa immers hetzelfde moeten zijn. Dat deeltje bestaat wel, maar dan heb je dus een antiproton.

In mijn hoofd zie ik dan 6  nul-subatomaire deeltjes, exact dezelfde, Elk deeltje heeft twee zijden met een positiefe lading en één zijde met negatieve lading.

(ik noem het nul-subatomair omdat het geen "tastbare"deeltjes zijn, maar energiedeeltjes)

Hier moet ik al helemaal hard om lachen, sinds energie in een 'deeltje' (d.w.z. een massahoudend geheel) al in theorie niet kan. Iets kan, volgens Einstein, of als energie, of als massa bestaan, en om het ene in het andere om te zetten heb je zowel het deeltje als zijn complementair (anti-deeltje) nodig.

De Broglie stelt wel dat een deeltje ook als golfbeweging gerepresenteerd kan worden, maar dit wil dus niet zeggen dat dat gratis energie is.

Just my 2 cents, met de basiskennis van quantumfysica. ;)
« Last Edit: June 14, 2009, 09:14:16 PM by Stoney3K »

Offline loadrunner

• 152
  • +23/-0
« Reply #55 on: June 14, 2009, 11:44:46 PM »
quantumfysica was geen schoolvak van mij. dus vandaar.

Offline Harrie

• 206
  • +21/-5
« Reply #56 on: July 21, 2009, 07:16:04 AM »
Tegenstanders hebben volledig gelijk.
ZPE bestaat niet!!!
Solarenergie is de basis van alle leven op aarde.

Offline Mikkel

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reply #57 on: October 09, 2009, 02:48:09 PM »
Goedemiddag allemaal......

Ik weet niet hoe lang het geleden is dat ieder van u op het internet heeft gekeken voor updates over dit onderwerp.

Deze link http://www.metacafe.com/watch/448034/secret_science_anti_gravity_revealed_homemade/ zal misschien iets meer duidelijkheid geven over dit onderwerp.
En dit is niet de enige huis-tuin-en-keuken home-made video over dit onderwerp. Over de gehele wereld zijn er mensen die op dit ogenblik hiermee expirimenteren.

Wat misschien nog belangrijker is, is dat wij (de mensheid als geheel) hard op weg zijn om een nieuw tijdperk van wonderen te betreden.
Natuurwetten die wij jarenlang voor 'waar' hebben aangenomen, blijken volgens andere principes te werken dan wij dachten.

Mensen die blind voor deze veranderingen zijn, zullen direct ontkennen dat deze technologie mogelijk is (wie de broek past, trekt hem aan).
De aard van de mensheid is gericht op het verstand en heeft daardoor fysiek bewijs nodig om te kunnen begrijpen.
Juist het openstaan voor nieuwe ideeen heeft ervoor gezorgt, dat wij vooruitgaan (evolueren) in technologie c.q. beschaving.

Hele volksstammen vragen zich af , hoe het mogelijk is, dat beschavingen (eeuwen geleden) constructies konden bouwen, die zelfs nu voor ons technisch onmogelijk zijn. Denk aan piramydes (op alle continenten gevonden). In dit geval zijn er harde bewijzen, dat men gebruik maakte van technologie die ons op dit moment ver boven de pet gaat. Dan laat ik nog buiten beschouwing dat veel van deze pyramide vormige bouwsels worden beschouwd als zeer accurate kosmologische meet-instrumenten.

Kortom , het wordt hoog tijd dat we alles in een nieuw licht gaan bezien, dat juist het onmogelijke mogelijk wordt, enkel en alleen omdat wij (misschien kan ik beter zeggen jij en ik als één) dat willen.

Dank u voor uw aandacht

Offline hpietersma

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reply #58 on: March 19, 2010, 06:40:41 PM »
Deze technologie is niet denkbeeldig, maar echt. En de bedreigingen zijn dat ook!
Ik heb de websites over "Over unity" gedurende enkele jaren gevolgd. En het is opmerkelijk hoeveel van die websites in korte tijd weer verdwijnen. Dit is een gevolg van de tijdelijke oorlog van belanghebbers in conventionele energie die ALLES doen om hun monopolie te consolideren. Uiteindelijk gaan ze verliezen. En dat WETEN ZE!!!!!

Maar ze proberen hun tijd uit te zingen. Vrijwel elke bedreiging van hun wereld eindigt in een fataal ongeluk of een onverklaarbare, niet oplosbare verdwijning. Met hun miljarden per jaar bepalen ZIJ de regels. En kom niet aan hun geld, want je sterft voordat je uit het raam kunt kijken en BOE zeggen.

Als je al een manier hebt gevonden om gratis energie op te wekken, hou asjeblieft je mond!!!!
Als je een standaard over unity model hebt gebouwd, geniet ervan maar hou het geheim.
Als je het met anderen deelt, begrijp dat je hun leven in gevaar brengt.
Zodra je in de publiciteit treedt, is je leven geen eurocent meer waard.
Net zoals zovelen zul je gewoon 'verdwijnen'.

Het maximaal haalbare rendement is momenteel een factor 18. Elke  kWh levert 18 kWh ur op.

Als teroristische organisaties dit zouden begrijpen, dan zoucden ze de wereld overspoelen met Over unity generatoren. Daarmee  schakel je onze 'Westerse beschaving UIT!'
Het gaat niet om verbetering van de mensheid, maar om geld. VEEL GELD!
Alleen al voor deze 'post' kan ik morgen dood op straat liggen.
Deze maniakken deinzen nergens voor terug.

Offline Nlx

• **
  • 64
  • +17/-2
« Reply #59 on: March 19, 2010, 06:54:29 PM »
Het maximaal haalbare rendement is momenteel een factor 18. Elke  kWh levert 18 kWh ur op.
Doe mij de bouwtekeningen maar even dan. Ik neem het risico wel.  8)
Iedereen heeft het recht op mijn mening ;-)

Offline Harrie

• 206
  • +21/-5
« Reply #60 on: March 21, 2010, 10:24:24 AM »
Even heel kort:
Mijn windturbine is ook "overunity".Zonnepanelen zijn ook overunity,waterkracht is dat ook.
Overunity is NIET hetzelfde als ZPE.
Als je even zo vriendelijk wil zijn om een link te plaatsen naar de "machine "waar je op doelt dan komen we misschien een iets verder.
En kom aub niet aan met perendev of magniwork

Offline loadrunner

• 152
  • +23/-0
« Reply #61 on: June 16, 2010, 10:36:43 PM »
Deze technologie is niet denkbeeldig, maar echt. En de bedreigingen zijn dat ook!
Ik heb de websites over "Over unity" gedurende enkele jaren gevolgd. En het is opmerkelijk hoeveel van die websites in korte tijd weer verdwijnen. Dit is een gevolg van de tijdelijke oorlog van belanghebbers in conventionele energie die ALLES doen om hun monopolie te consolideren. Uiteindelijk gaan ze verliezen. En dat WETEN ZE!!!!!

Maar ze proberen hun tijd uit te zingen. Vrijwel elke bedreiging van hun wereld eindigt in een fataal ongeluk of een onverklaarbare, niet oplosbare verdwijning. Met hun miljarden per jaar bepalen ZIJ de regels. En kom niet aan hun geld, want je sterft voordat je uit het raam kunt kijken en BOE zeggen.

Als je al een manier hebt gevonden om gratis energie op te wekken, hou asjeblieft je mond!!!!
Als je een standaard over unity model hebt gebouwd, geniet ervan maar hou het geheim.

Als teroristische organisaties dit zouden begrijpen, dan zoucden ze de wereld overspoelen met Over unity generatoren. Daarmee  schakel je onze 'Westerse beschaving UIT!'

Ik zou deze uitvinding maken, en produceren, en tegelijkertijd krijgt iedereen die e-mail heeft de bouwtekening in de bus.

Offline grotebeerNet

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reply #62 on: August 16, 2010, 11:26:45 PM »

Hoe weet je dit allemaal zo zeker? Heb je ooit al iets live in action gezien?

Offline AOD

• *
  • 10
  • +3/-2
  • Bezoek ook http://klimaatkombi.blogeiland.nl
    • Klimaatkombi
« Reply #63 on: August 23, 2010, 08:57:13 AM »
Schuif dit onderwerp aan de kant. Het bestaat domweg niet.

1- Je hebt altijd te maken met wrijving (zowel mechanische als elektrische).
2- Om 0 graad Kelvin te bereiken is energie nodig. Bij de opwekking van deze energie heb je ook weer met wrijving te maken.

Ooit had ik een collega die dacht stroom op te wekken met een combinatie van een dynamo en elektromotor. De elektromotor zou de dynamo aandrijven die dan de stroom voor de motor zou leveren. Wrijving dames en heren, anders niet.

Tip voor de "subprofessoren":

Beperk je energieverbruik en maak gebruik van de zon. Die is ook eindig maar dat duurt nog even.

Afgeleiden van zonne-energie zijn de wind- waterkracht. Verder zijn er nog andere afgeleide vormen als "blauwe energie" maar die stammen allemaal van de zon.

Een paar tips:

- Zet je egoisme aan de kant en stap op de fiets of neem het OV (elektrisch railtransport dus niet slopen).

- Maak veelvuldig gebruik van warmtekrachtkoppeling, je huis moet verwarmd worden en {stirling)motoren moeten gekoeld worden. Het mes snijdt aan twee kanten.

- Vergeet de zonnecellen, zijn duur, hebben laag rendement (hooguit 20%) en leveren nauwelijks iets als je het nodig hebt (in de winter).

- Beperk het transport door in de buurt van je werk te gaan wonen en lokale (voedings)produkten te kopen.

- Eet groenten van het seizoen.

- Herstel de elektrische railinfra, dat kost de minste wrijving, personen- en goederenvervoer is te combineren en je kunt rekupereren (remnenergie terug leveren in het net).

- Bouw op de zon, dwz woonkamers op het zuiden met het dak overhangend, zodat de winterzon wel binnenkomt, maar de zomerzon niet.

Offline magneto

• *
  • 3
  • +1/-0
  • Neoweb wetenschapsforum
« Reply #64 on: December 21, 2011, 09:18:05 PM »
Hoi kijk ff op deze site MullerPower.com  :laugh:

Ik ben er een aan het bouwen
« Last Edit: May 13, 2012, 11:20:09 AM by magneto »

Offline magneto

• *
  • 3
  • +1/-0
« Reply #65 on: January 01, 2012, 09:59:31 AM »
 Happy new year 2012

Laat dit het jaar zijn voor vrije energie

Andrea A.rossi cold fusion generator(E-cat) :D
« Last Edit: January 01, 2012, 10:05:55 AM by magneto »

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #66 on: May 09, 2012, 07:25:07 PM »
hoi

ik heb het gevoel dat men er bang voor is om er open over te praten
en hoewel het best interesant is

MISSCHIIEN IS ER AL EEN GROOT DEEL VERDACHT GEMAAKT EN ONDER EEN PRIVEE ONDERZOEK GEBRACHT ZONDER ERKENING VAN DE BUITEN WERELD
LET OUR MIND BE ABLE TO CONTROL OUR MIND

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #67 on: May 09, 2012, 07:30:18 PM »
hoi

ik heb het gevoel dat het allemaal een beetje kolder is. Sommige mensen lijken te denken dat magnetisme een soort toverkracht is, waarmee ze via gedachtenexperimenten energie kunnen opwekken (sommigen lijken dit al van elektrischiteit te vinden, een combinatie is helemaal het einde!).

Op al die site's een hoop mooie plaatjes en tekeningen, maar experimenten ho maar. Terwijl het toch zo makkelijk is, waarom zelfs eindige elementen methoden berekingen laten zien en mooie ingewikkelde schetsen en pagina's uitleg, terwijl je met één goed uitgevoerd experiment het toch zo op een filmpje moet kunnen zetten????

Ben ik op die site's niet één keer tegengekomen, foei!

IK BEN ARTLAND BERIJKBAAR OM EEN EXPERIMENT SAMEN TE BRENGEN EN ZO MEER EN BRENGEN AAN DE WERELD HOE KUNNEN WIJ DE MENSEN DAT NIET WAAR MAKEN ALS MAN ONS EIGEN TIJD MOETEN VOLGEN DIT KAN GEOGANISEERDE WORDEN OF NIET,,,,

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #68 on: May 09, 2012, 07:44:49 PM »
>De 'wet van behoud van energie' en 'de tweede wet van de thermodynamica' >worden hier dus schijnbaar doorbroken.

Nope.. niet doorbroken aangezien die devices geen van allen werken.... Tot nu toe is het gelukt om de wetten met een 0.000005 sec te doorbreken ongeveer. Niet echt representabel

Totdat ik een werkend prototype zie bewezen op 1 van de vele test sites op het internet (zijn er een stuk of 3 van die daar officieel mee bezig zijn) blijven de wetten van de thermodynamica gewoon staan.
ZOU JE KUNNEN SAMEN VATTEN IK DIE STUK NIET KUNNEN VOLGEN... DBV

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #69 on: May 09, 2012, 08:39:46 PM »
Dit zou fantastisch zijn.

Ik kan me alleen niet van de indruk onttrekken van het onnodig ingewikkeld doen van deze "onderzoekers" (en vooral van de "onderzoekers" van de links). Het lijkt wel als of ze eerst met allermogelijke verklaringen komen voor mogelijke positieve uitkomsten, zonder eerst positieve uitkomsten te hebben.

Wat ik van het zero point weet is dat de moleculen ook bij het absolute nulpunt ook nog energie bezitten (trillen). Swa, wat kan je hier mee, behalve dan het alvast verklaren van je perpetum mobile voordat ie werkt?

Hier eens een eenvoudig lesje energie:

Om energie om te zetten moet je een verschil hebben in energie dichtheid. Om dit even makkelijk aan te tonen beginnen we met een sprekend voorbeeld.

Zwaartekracht, om hier energie uit te halen heb je een massa nodig die je kunt laten "vallen". Een zandloper, een waterkrachtcentrale enz. Als iemand hier niet zo veel verstand van heeft kan diegene zeggen: "Energie uit een zandloper? Dan zetten we toch de hele sahara vol zandlopers" Iedereen voelt instinktief aan dat dit niet werkt.

Moeilijker wordt het als we het over warmte hebben. Om uit thermische energie bewegings energie te halen heb je ook net als bij de zandloper een lager punt nodig. Dit lage punt bij thermische energie is een lage temperatuur. Van hoge temperatuur van bijvoorbeeld een gas wordt tijdens het koeler worden energie "afgetapt". Dit is in principe de reden waarom je chemische energie via een thermische weg (verbranding) niet geheel in mechanische energie kunt omzetten. Ga maar eens na hoeveel thermische energie de oceaan bevat, kon je die maar gebruiken. Alleen zul je die thermische energie naar een lager punt moeten kunnen laten stromen. Dit is net zo belangrijk. Een soort waterstof + zuurstof. Met alleen waterstof van de maan hebben we nog geen energie. Dit is ook de reden waarom hele volksstammen denken dat er met koelwater uit een enegiecentrale, energie naar het riool wordt afgevoerd. Dit is dus niet zo, dit is het lage punt waarnaar je je hoge temperatuur van je verbranding naar toe laat stromen.

Nog een stapje ongrijpbaarder wordt dit met magnetisme en elektriciteit.

Volgens mij is energie aftappen uit dit zero point veld, of cosmische straling nog een begripsstap verder.  Ik begrijp wel dat dit allemaal hightech klinkt, maar resultaten zijn er niet en proberen die mensen uit allemacht uit te leggen hoe ze energie halen uit zandlopers in de sahara.
VRAAGJE. ALS MAGNETEN TWEE POLEN ZIJN EN ALS DE DAARBOVEN VERMELDE ZANDLOPER NIET WERKT HOEVEEL POLEN ZOU JE NODIG HEBEN OM DE ZAND TERUG NAAR BOVEN TE KRIJGEN EN IN WAT VOOR POOL IS DE ZAND VERNOEMD

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #70 on: May 09, 2012, 08:49:29 PM »
waarom er geen werkende exemplaren zijn van systemen die op zero point werken?

misschien geeft een kijkje in de jaren 30  wat duidelijkheid. Het super genie nikola tesla was met zijn 'waldedorf tower'van plan om de wereld te voorzien van gratis (zero point) energy. hij vertelde zijn geldschieter dat het om een radio- zendtoren ging. toen marconi er als eerste in slaagde om radiogolven transatlantisch te verzenden was tesla's plan financieel niet meer interessant. toen hij zijn ware plannen blootgaf was het simpele, en geschiedenisbepalende, antwoord. gratis energy? daar valt geen geld mee te verdienen! en werd de toren uiteindelijk door de amerikaanse luchtmacht plat gebombardeerd.

als je beseft dat macht rondom energie draait kun je je voorstellen dat er maar weinig wordt geinvesteerd in research naar deze energievorm. door de overheden wel te verstaan. er zijn legio voorbeelden van slimme boertjes die in hun achtertuin hele interessante dingen ontwikkelen. met als produkt:

er zijn heel veel werkende systemen!

neem bijvoorbeeld stan meyer heeft toch ff een auto ontwikkeld die slechts een glaasje water nodig heeft om het land door te rijden...

http://waterpoweredcar.com/stanmeyer.html
WERKTE DE TESLA TOREN OF NIET ...?

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #71 on: May 09, 2012, 08:59:35 PM »
een perpetuum mobile is onmogelijk, maar als je energie kan aftappen uit magnetische stoffen of uit cosmische straling zou dat heel mooi kunnen zijn!

eigenlijk is alles perpetuum mobile dankzij de impuls. maar goed dat is een beetje flauw. veel mensen vergeten dat zero point energy een open systeem is ( het laat immers de invloeden van de ether toe) discussies rondom pm zijn daarom onzinnig inzake zero point energy

PERPETUUM MOBILE ZOU TIJD VEROORZAKEN EN TIJD IS ALS NIET MEER OF MINDER BEWEGING DAT PUNT DAT HET ETHER VEROORZAAKT IS DAN ZELF MAYBE ALCHEMICKA...

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #72 on: May 09, 2012, 09:02:26 PM »
waarom er geen werkende exemplaren zijn van systemen die op zero point werken?

misschien geeft een kijkje in de jaren 30  wat duidelijkheid. Het super genie nikola tesla was met zijn 'waldedorf tower'van plan om de wereld te voorzien van gratis (zero point) energy. hij vertelde zijn geldschieter dat het om een radio- zendtoren ging. toen marconi er als eerste in slaagde om radiogolven transatlantisch te verzenden was tesla's plan financieel niet meer interessant. toen hij zijn ware plannen blootgaf was het simpele, en geschiedenisbepalende, antwoord. gratis energy? daar valt geen geld mee te verdienen! en werd de toren uiteindelijk door de amerikaanse luchtmacht plat gebombardeerd.

als je beseft dat macht rondom energie draait kun je je voorstellen dat er maar weinig wordt geinvesteerd in research naar deze energievorm. door de overheden wel te verstaan. er zijn legio voorbeelden van slimme boertjes die in hun achtertuin hele interessante dingen ontwikkelen. met als produkt:

ALS DE AMERIKANEN DE TESLA TOREN HEBBEN GEBOMBARDEERD HEBBEN ZE DAN DE TECHNOLOGIE OVERGENOMEN...?

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #73 on: May 09, 2012, 09:50:02 PM »
Aan iedereen die hier de afgelopen jaren heeft gereageerd:

Voor de scpetici onder ons, een heel simpele vraag: Waarom trekken massa's elkaar aan??? Die vraag is volgens de wis- en natuurkundigen in mijn relatie kring nog nooit beantwoord.  Volgens mij is deze informatie afwijzen omdat newton zegt dat het niet kan een wetenschappelijke doodzonde...

Er zijn doorbraken onderweg, prototypes werken al.  Deze doorbraken worden vrijwel allemaal gerealiseerd door Oosteuropese wetenschappers....  Just wait and see....

the field

IS DE MENS EEN EVENWICHT PROTOTYPE VAN DIT UITDRUKKING WAAR HIJ IN EEN UNIVERSELE REACTIE MECKANISME MOET VOORTREKKEN ... ???WAARONDER KAN DEZE TOPICS VOLGEN EIGENLIJK ::)

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #74 on: May 09, 2012, 10:04:12 PM »
De 'ether' is aantoonbaar niet aanwezig.
En mocht het toch wel aanwezig zijn, waarom zou het dan niet 'homogeen' zijn, zonder fluctuaties.
Wellicht is er wel een medium waar alle krachten zich door voortbewegen (zwaartekracht, electromagnetische golven etc), maar valt er geen energie uit te halen.
Ik denk dat Zero Point Energy zoeken is naar een soort heilige graal.

En er zijn een hoop heilige gralen!
Zoals kernfusie bij kamertemperatuur, supergeleiding bij kamertemperatuur, of van lood op een goedkope manier goud maken.
een soort nieuwe stand van inzicht en gebruik van de tegenwoordige handelingen en kennis om er een inval te kunnen gebruiken van de omvatbare mogeluikheden die dit kan veroorzaken en voortspannen. WAARONDER EEN DEFTIGE VOORBERIJDING NODIG IS OM ER ZELF EEN STAPnVAN TE KUNNEN VOLGEN EN WAARSCHIJNLIJK CONTROLEREN.controle dit anders zou moeten behandeld worden...

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #75 on: May 09, 2012, 10:18:49 PM »
ALS U GELOOF DE PAD VAN UW WERK TEGENKOM IS DE STIJD HALF GEWONNEN OF HALF VERLOREN DIE KUNNEN MEKAAR DAN HARD TEGEN ELKAAR STRIJDEN OF ELKAAR VERENIGEN DIT IS BIJNA TE PERFECT OM ZICH TE KUNNEN VERGISSEN TUSSEN WIJSHEID EN/OF KENNIS ZERO POINT ZOU DAAR EEN DOOEL KUNNEN VAN ZIJN...

Offline magneto

• *
  • 3
  • +1/-0
« Reply #76 on: May 13, 2012, 10:58:06 AM »
wat vinden jullie van de bloombox kijk ff op YouTube :)

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #77 on: May 16, 2012, 03:55:15 AM »
Ik kan deze theorie niet ergens plaatsen, maar denk wel dat het het meeste met zero-point te maken heft.

volgens mijn theorie, waar ik mijn hoofd een maand lang over heb gebroken

de subelementaire lading van een upquark is + 2/3
de subelementaire lading van een downquark is -1/3

een proton bestaat uit 1 downquark en 2 upquarks, waardoor de elementaire lading +1 is
een neutron bestaat uit 2 downquarks en 1 upquark waardoor de elementaire lading 0 is

een electron zou dan uit 3 downquarks moeten bestaan, met de waarde -1 maar dat is volgens de huidige theorie niet mogelijk.
omdat gelijke ladingen elkaar afstoten

er zij 6 verschillende combinaties mogelijk (ik heb er 3 op de tekening gezet, de deeltjes zijn anders van formaat, maar ik kon niet in 3D tekenen, dus dit geeft alleen de lading aan) je moet je voorstellen dat de drietandjes elke mogelijke richting uit kunnen draaien, alleen de ladingen zijn verbonden.

Hierdoor krijg je 6 soorten deeltjes, waarvan 3 met een +2/3 en 3 met -1/3 lading. Hoe meer solide het deeltje hoe "zwaarder" deze lijkt te zijn.

Doordat de deeltjes een ring vormen als ze een Quark hebben gevormd, (door elkaar heen), kunnen Quarks niet van elkaar worden gescheiden, en zelfstandig bestaan. Hoe verder je ze dan van elkaar af zou houden, hoe groter de aantrekkingskracht.

Ik denk dat als je ze te ver vanelkaar af zou houden, de onderlinge Energie nieuwe subdeeltjes creëert.

De kunst is, de deeltjes op de afstand te houden, dat ze net geen nieuwe Quarks crëeren

ik hoor graag tegenreacties hierop.

Heeft iemand een betere theorie? of is dit niets meer dan een gedachtenspinsel.

Ik heb net een enorme dosis hoofdpijn bij mezelf veroorzaakt...  maar ik kan in elk geval weer slapen, nu ik het op papier heb gezet.

Steven

(mijn vorige username was loadrunnerste, maar die kon ik niet meer re-genereren)

om een evenwicht te vinden tussen machten kun je altijd naar de aarde kijken ;hoe de winden water helpen controleren en de aarde vuur enz als je ver gaat zien kun je tusse vuur en vuur een evenwicht vinden die waarschjnlijk een bizar te voorstellen ballans heeft tussen groot en klein ...

Offline artland

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reply #78 on: May 16, 2012, 04:31:11 AM »

wat als alles een min 1 lading heeft zou dit niet alles aansteken als "EEN onrembare kettingsreactie die moet gecontroleerd zijn" de ontdekking van zo'n een technologie kan misschien echt worden onderschept .Het zin om zover het middel te vinden voor energie kan opvattingen hebben die nog niet bestaan,alchemish gezien moet waarschijnlijk heel veel uitgeschreven worden voor we bronnen zoals tijd of cellen kunnen zien als niet in gevaar geblootstelde waardes er moet een soort verkennings vb kunnen opgezocht worden die de stappen kan herleiden tot een concrete inzicht ... LINKS ZIJN WELCOM...

Offline Robert

• 3.071
  • +269/-11
  • Neoweb.nl: Als het nieuw is, zie je het op neoweb
    • Neoweb
« Reply #79 on: May 16, 2012, 12:12:51 PM »
wat vinden jullie van de bloombox kijk ff op YouTube :)

Ik vraag me af wat er zo bijzonder is aan een bloombox.
Er worden nog steeds brandstoffen in gebruikt, alleen wordt het geconverteerd naar electriciteit.
Maar wat is het rendement? Welke metalen gebruiken ze? Hoe common zijn de materialen die ze gebruiken?