Neoweb.nl

mopje: dronken man

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
mopje: dronken man
« on: March 05, 2006, 04:24:32 PM »
Een treurige dronken man zit sip aan de bar met een glas bier voor zich.
Een andere man komt binnen en slaat de man op z'n schouders en zegt:"Kom op, wat kan er nou zo erg zijn dat je zo sip bent"
Zegt de andere man:"Vanochtend heeft m'n vrouw me verlaten omdat ik zoveel drink"
Zegt de andere man weer:"Tja dan moet je ook niet zoveel drinken!.. Weet je wat.. geef mij dat glas maar en ik drink het wel op.. " en hij pakt het glas en drinkt het in 3 flinke teugen leeg.
Zegt de ander weer:"Het is niet alleen dat... Ik wilde vanochtend zelfmoordplegen maar de trein had een omleiding.... Ook het touw waar ik me mee op probeerde te hangen, brak af..... En zelfs nu ik van m'n laatste geld een biertje koop waar ik dodelijk gif in heb gegooit, drink jij het op!.. boehoehoee.."

Offline Cees

• *
  • 25
  • +7/-0
  • Proost!!!
Re: mopje: dronken man
« Reply #1 on: January 06, 2007, 05:23:37 PM »
Hahahahahaha!! Da's een leuke Digihans!

Ik ken er ook nog één:
Drie muizen zitten in de kroeg, zegt de eerste;"Als ik zometeen thuis kom, ligt er overal muizengif op de grond, ik eet alles op en laat een grote boer, en ga lekker slapen, het doet me helemaal niets!". Zegt de tweede; "Als ik thuis kom leggen er allemaal muizenvallen op de grond, ik pak van alle vallen dat stukje kaas eraf en eet het allemaal op, wel krijg ik die vallen op mijn kop, maar ik kruip er gewoon onder vandaan, geen centje pijn". De derde muis staat op en loopt weg. "Hé", zeggen de andere twee "Waar ga jij naar toe?". Zegt die muis; "O, ik ga even naar huis ... de kat een beurt geven".

Offline bashanna

• 775
  • +55/-6
  • yourney to the future
« Reply #2 on: January 18, 2007, 10:14:12 AM »
3 mannen zitten aan de bar op te scheppen over wat ze hun vrouw hebben gegeven.

Man 1:"ik heb m'n vrouw een nieuwe bmw gegeven. Van 0 tot 100 in 8 seconde!"
Man 2:" ik heb m'n vrouw een nieuwe porsche gegeven. Van 0 tot 100 in 3 seconde!"

"Zozo".. zegt man 3.. :"ik heb m'n vrouw iets gegeven dat van 0 tot 100 gaat in minder dan 1 seconde!"

"minder dan1 seconde!? Dat kan niet!" roepen de andere mannen in koor?

"Jawel hoor", zegt man 3, "ik heb haar een weegschaal gegeven.. van 0 tot 100 in minder dan 1 seconde

Offline Andries

• *
  • 34
  • +3/-1
« Reply #3 on: February 29, 2008, 08:43:52 PM »
ARG!

Ik bedoel: Kent iemand nog moppen die iets met technologie te maken hebben?