Neoweb.nl

LANG LEVE AMERIKA!

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bashanna

• 775
  • +55/-6
  • yourney to the future
LANG LEVE AMERIKA!
« on: June 27, 2006, 10:19:16 AM »
ik vind het niet erg dat mensen zo verkwistend met olie omspringen.
Dat de gletsjers smelten en er meer orkanen op Amerika afrazen vind ik ook niet erg.

En dat Amerika zich gedraagt als een bemoeial vind ik ook niet erg. Ik weet nog goed van school wat we met bemoeial's deden ;-)

Ook de correlatie tussen wapenverkoop en moord vind ik niet erg. Laat die redneck's elkaar maar uitmoorden.

Ook het feit dat de 'rijken' makkelijk de echte armen kunnen onderhouden* en dan zelf nog rijkelijk kunnen leven, vind ik ook niet erg. (*met voedsel, onderdak, medische zorg en scholing) . 

En dan heb ik nog niet eens over het begrotingstekort van dat landje, dat een bom legt onder de wereldeconomie en daarmee ook de stabiliteit in de wereld. Dat vind ik helemaal niet erg ;-)

Hoe sneller duidelijk wordt waar we mee bezig zijn, hoe sneller er een oplossing komt....

(Daarnaast doet Amerika natuurlijk ook een hoop goede dingen voor de mensheid op technologische en innovatief gebied. Maar die 'problemen'  waar ik het over heb, zijn wel degelijk aanwezig! En het lijkt erop dat de republikeinen geen enkele moeite doen om daar wat aan te doen. )