Neoweb.nl

Aliens?

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Compact

• **
  • 53
  • +6/-0
  • Neoweb:Innovatie, Technologie, Duurzaamheid & Milieu
Aliens?
« on: April 01, 2007, 01:32:18 AM »
Ik vroeg me ff af, wie gelooft er in buitenaardse wezens?
En wie denkt dat ze ooit op aarde komen?

Ik geloof dat ze er zijn, alleen misschien niet in een vorm die wij herkennen. In Sci-Fi hebben die wezens allemaal armen en benen en een hoofd net als een mens, maar misschien is het wel gewoon een rare gel met intelligentie ofzo...
Ik weet niet of ze ooit op aarde komen, maar ik hoop eigenlijk van niet.
Want als zij de zelfde mentaliteit hebben als mensen dan zitten we heel erg in de problemen. Want als zij op aarde komen zijn ze veel verder in techniek dan wij. En wat deden wij toen we de negers in afrika ontdekte die minder ontwikkeld waren? We maakten slaven van ze. En dat zou best kunnen gebeuren als aliens op aarde komen.

Nu jullie. ;)

Offline Raymond

• **
  • 80
  • +6/-0
Re: Aliens?
« Reply #1 on: March 13, 2008, 10:24:23 AM »
Ik weet niet of ze ooit op aarde komen, maar ik hoop eigenlijk van niet.
Want als zij de zelfde mentaliteit hebben als mensen dan zitten we heel erg in de problemen
Ik denk dat als er zulke wezens bestaan en ze op aarde landen
onze eigen wereldleiders opeens niet meer zo vervreemd van elkaar zijn hoor.
Misschien komen die engelen dan wel vrede brengen.

« Last Edit: March 14, 2008, 02:31:19 AM by Raymond »
an 'Opinion' is just an 'Opinion' if u take life to serious u start killing other people..

Offline Michiel

• *
  • 44
  • +5/-0
Re: Aliens?
« Reply #2 on: August 25, 2008, 02:21:52 PM »
Bestaan buitenaardse wezens?
een vraag die veel mensen zich wel eens gesteld hebben.
Om een antwoord te hebben op deze vraag moeten we eerst een andere vraag stellen.
Zijn er andere wezens geweest op de aarde.
ja, de bekenste zijn de dinosaurussen maar daarnaast hebben
allerlei verschillende dieren,planten en insecten in verschillende grooten en vormen op deze planeet
geleefd verder geëvolueerd of uitgestorven.
de planeet had dan een andere temperatuur, fauna enz..
die het onstaan van die verschillende levensvormen mogelijk maakte.
Is er buitenaard leven?
De meeste planeten in ons zonnestelsel zijn niet geschikt om uitgebreide levensvormen te ondersteunen.
omdat ze onherbergzaam zijn de temperatuur is te hoog, te laag, stormwinden, dodelijk gas
Het zijn voornamelijk allerlei soorten bacteriën,microben en allerei simpele organismen die in het begin der tijd ook op de aarde aanwezig waren
die geen zuurstof nodig hebben, kunnen leven in dodelijk gas enz.... die leven in ons zonnestelsel
Zijn er intelligente levensvormen in ons universum?
Waarschijnlijk wel als het hier op aarde mogelijk is moet er toch in dat oneindige universum wel enkele planeten
zijn die net als de aarde leven kunnen ondersteunen en uiteindelijk intelligent leven.
Een andere vraag daarop zou zijn als ze er zijn hoe komt het dan dat we er geen contact mee hebben?
Wel, onze signalen met boodschappen die we de ruimte in sturen worden herleid tot ruis nadat ze de afstand van de zon voorbij zijn.
dus ze zijn niet meer herkenbaar van andere signalen zoals een ster die ontploft, en andere processen die zich in het heelal voordoen.
alles kort samengevat.
1. we kunnen er niet mee communiceren omdat onze radiosignalen en andere een beperkt bereik hebben.
2. we kunnen er niet naartoe omdat we niet over geavanceerde ruimtevaarttechnologië beschikken.
3. als ze beschikken over geavanceerde ruimtevaarttechnologië en geavanceerde communicatie technologië
Dan moeten ze wel enorm ver wegzitten van de aarde want er is nog nooit contact gezocht met de aarde.
« Last Edit: August 26, 2008, 10:51:54 AM by Robert »