Neoweb.nl

Het geheim om te bereiken wat je maar wilt.

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline znaketure

• *
  • 5
  • +2/-0
Het geheim om te bereiken wat je maar wilt.
« on: July 15, 2007, 02:26:04 PM »
Je moet je bewust maken in welke verslaving jij je graag wilt zien, vraag je dat af, dan kan je alles aan.

Een voorbeeld:
Wat is liefde ?

Liefde is niets anders dan aantrekkingskracht in het geen wat jij graag wilt zien, op het moment dat jij dat ziet is het een bevestiging geworden voor je, op dat moment raak je in de verslaving omdat het geen wat jij dacht ook uit kwam, en dat wordt weer een herinnering, en dat kan gevaarlijk zijn.

Laten we het voorbeeld nemen de man die zijn vrouw slaat, en de vrouw blijf toch bij hem.
De man heeft dat gewoon een keer uitgeprobeerd, hij verwachtte daarbij bewust of onbewust dat hij het kan maken, en dat ze toch niet weg zou gaan.
Op het moment dat dat werkelijkheid gaat worden voor hem, krijgt hij de bevestiging, en daarmee activeert hij de verslaving van het geen wat hij wilt, komt uit.
Op dat moment kan je verslaafd daaraan raken, want je voelt je machtig daardoor, omdat je de bevestiging gekregen heb van wat je al verwachtte, en daardoor zal je altijd dingen aantrekken in je leven die betrekking hebben op je verslaving, daardoor vind zo'n man altijd een vrouw waarbij het kan.
Ik weet alleen niet hoe dit in zijn werking gaat, ik weet alleen dat het bestaat en hoe je ermee om kan gaan.
Kort gezegd alles wat je wilt trekt jou aan, positief of negatief.

Als je dit proces begint te begrijpen en je weet hoe je ermee om kan gaan, kan je je eigen realiteit vormen, rijk of arm? race auto? of luxe auto? veel gezelschap? of geen gezelschap?

Hiermee wil ik zeggen dat iedereen een god is, je creeert immers je eigen realiteit.

Een ander simpel voorbeeldje, de 1 associeert liefde met geluk en veel seks en veel reizen,
en de ander kan dit associeren met pijn en leed.
Waarom zijn er 2 verschillen?
Omdat op het moment dat diegene dat overkwam, het een herinnering werd en mensen neigen graag opnieuw de bevestiging te krijgen van het geen wat hen herinnert aan dat moment, en daarom zien ze altijd de dingen die ze willen zien op basis van hun herinnering, de bevestiging te krijgen.
En dat mijn vriend is de kracht van het leven, je creert je eigen realiteit, posititief of negatief.

Je bent je eigen god, en zie je zelf als een magneet alleen deze magneet kan alles aantrekken wat hij maar wilt.

Je kan een simpel voorbeeldje doen met je zelf, door te zeggen tegen je zelf mijn verslaving is om binnen enkele dagen een unieke veer te zien, geloof erin doe alsof je het al meegemaakt hebt, dat creert immers een herinnering, en vervolgens zul jij een veer zien, omdat je zogenaamd weer een bevestiging wilt van je herinnering.
Zo kan jij je eigen toekomst bepalen.

Think about it en try it, waarom zijn rijke mensen altijd rijk? waarom winnen altijd mensen de lotto die toch al genoeg geld hebben, waarom wint niet iemand de lotto die arm is?
Dat kom door hetgeen wat ik hierboven uitgelegd heb.

Grtz,

Kevin

Offline Benjamin23

• 351
  • +30/-4
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het geheim om te bereiken wat je maar wilt.
« Reply #1 on: July 15, 2007, 07:04:39 PM »
klinkt een beetje als Neuro Linguistisch Programmeren.
Waarmee je je carriere, persoolijke leven etc herstructureerd.

Maar de lotto wordt altijd gewonnen door iemand die meespeelt.
Je kan met pyschologische gedachten niet de lotto beinvloeden.

Offline znaketure

• *
  • 5
  • +2/-0
« Reply #2 on: July 15, 2007, 10:27:47 PM »
als je meespeelt wel.
dat is de theorie hiervan, je doet onbewust inspiratie op om de winnende nummers aan te kruisen.

Grtz,

kevin

Offline Benjamin23

• 351
  • +30/-4
  • Dit forum is het helemaal !
« Reply #3 on: July 15, 2007, 10:36:59 PM »
onbewust inspiratie opdoen is zoiets als voorspellen. Het lijkt me niet dat je met je hersenen iets totaal 'randoms' kan beinvloeden.

Wel kun je met neurolinguistisch programmeren veel meer bereiken dan je denkt.

De meeste mensen hebben het volgende patroon:
1 opstaan
2 werken
3 tv kijken
4 slapen
Deze mensen zijn blij als ze een keertje loonsverhoging krijgen, maar weten niet dat ze net goed carriere kunnen maken of zelfs hun eigen onderneming kunnen hebben.

Met neuro linguistisch programmeren (NLP) kun je dergelijke doelstellingen vormgeven en gaat je lichaam er ook naar handelen om dit doel te bereiken. Je vertelt je hersenen dat je succesvol wilt zijn in je baan en daardoor gaan er ook daadwerkelijk dingen in je en om je heen veranderen.

Maar de lotto voorspellen hoort hier niet bij. Dan maak je NLP tot iets belachelijks en zweverigs, terwijl het NLP op psychologisch gebied bijna een exacte wetenschap is.

Offline znaketure

• *
  • 5
  • +2/-0
« Reply #4 on: July 15, 2007, 11:09:53 PM »
oke dat klinkt interresant, ik begrijp je volkomen,
maar ik heb deze inspiratie opgedaan met de film en boek The Secret,
en de andere docu "What the bleep do we know"
en deze theorien hebben alle grote wetenschappers gekend, zoals Einstein.

inprincipe komt het beetje op hetzelfde neer, alleen word deze theorie van mij iets spiritueler.
heb je de boek en films gezien ?

Grtz,

Kevin.

Offline Nemisis2003

• **
  • 54
  • +4/-1
  • Truth is in the eye of the beholder
« Reply #5 on: October 04, 2007, 12:25:17 PM »
Is dit een geheim dan?

Offline merkator

• 330
  • +25/-4
  • Zeker Weten? Neoweb.nl...
« Reply #6 on: October 04, 2007, 05:34:50 PM »
ik denk dat veel mensen (de meeste mensen) niet weten dat succesvolle mensen dit allemaal doen.
Het is gewoon een trucje dat je kan kopieren.

Als je minister wilt worden kun je blijven dromen en dromen. Of gewoon naar het gemeentehuis gaan en vragen hoe je een partij moet oprichten.
Pas als je wat gaat doen, gaat je omgeving daarop reageren.

Actie = reactie

Als je geen relatie hebt, maar dat wel graag zou willen, kun je blijven dromen en dromen. Of gewoon je persoon in posities plaatsen waar je meer kans maakt op het ontmoeten van andere personen.

ook hier geldt:
Actie = reactie

oftewel.. JUST DO IT!

Offline Nemisis2003

• **
  • 54
  • +4/-1
  • Truth is in the eye of the beholder
« Reply #7 on: October 04, 2007, 11:55:51 PM »
Klopt helemaal  ;) Als ik voor altijd in bed blijf liggen, krijg ik geen eten, zonder eten ga ik dood. Voor niets gaat de zon op, that's it.