Neoweb.nl

Atlantis 2012 verandert ons DNA?

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Raymond

• **
  • 80
  • +6/-0
Atlantis 2012 verandert ons DNA?
« on: April 10, 2008, 02:22:41 PM »
Iedereen heeft een dubbele DNA-helix. Wat we nu ontdekken is DAT ANDERE HELIXEN ZICH VORMEN. In de dubbele helix zijn er twee DNA-strengen tot een spiraal zijn gekronkeld. Ik begrijp dat we ons zullen ontwikkelen naar 12 helices. Gedurende deze tijd, die naar het schijnt misschien 5-10 jaar terug gestart is, veranderen we. Dit is de wetenschappelijke verklaring. Het is een MUTATIE VAN ONS SOORT tot iets waarvan HET EINDRESULTAAT NOG NIET BEKEND IS.

Lees verder: http://www.atlantis2012.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2082
an 'Opinion' is just an 'Opinion' if u take life to serious u start killing other people..

Offline merkator

• 330
  • +25/-4
  • Zeker Weten? Neoweb.nl...
Re: Atlantis 2012 verandert ons DNA?
« Reply #1 on: April 11, 2008, 09:46:04 AM »
zucht...

Waarom staat dit onderzoek niet in een gerenomeerd blad zoals Nature, maar op allerlei obscure websites met een hoog zweef-gehalte.

En stel dat het waar zou zijn dat er mensen zijn met meer DNA strengen, waarom moet dat meteen 'buitenaards' zijn.

Offline Raymond

• **
  • 80
  • +6/-0
« Reply #2 on: April 11, 2008, 11:13:03 AM »
ik denk dat ze het eerst nog beter willen onderzoeken om niet voor gek verklaard te worden.
ik moet me er eerst nog wat beter in verdiepen...kom er later op terug!
an 'Opinion' is just an 'Opinion' if u take life to serious u start killing other people..

Offline sampelemoos

• 121
  • +9/-9
  • ervaring beleef je, de theorie ijlt na.
    • esoterie versus kwantummechanica
« Reply #3 on: April 14, 2008, 02:17:22 PM »
wat ik begrijp van het jaar 2012 is dat orion een fotonen gordel heeft en deze de aarde aandoet.

hier door zal het DNA/RNA te veel aan fotonen krijgen en gaan muteren.

deze bewering ligt zeker in de okulte sfeer.

maar dat wil niet zeggen dan onze DNA niet zou kunnen veranderen.

het blijkt ook dat als ons DNA verandert, het na generaties weer in zijn orginele staat terug komt.

dit hebben ze al met ratten uitgeprobeerd.

simon

Offline Florian

• 327
  • +32/-0
  • Alles heeft een tegengestelde
« Reply #4 on: April 16, 2008, 03:51:06 PM »
lijkt me complete onzin dat we zo snel zouden kunnen veranderen. Het lichaam heeft daar veel meer tijd voor nodig. En ja 2012... dat jaar is voor sommigen misschien nog specialer dan het jaar 2000 :p De complot theoriën die zich al rond 2012 verspreid hebben lopen ver uiteen maar dit is toch nieuw :p

Offline sampelemoos

• 121
  • +9/-9
  • ervaring beleef je, de theorie ijlt na.
    • esoterie versus kwantummechanica
« Reply #5 on: April 27, 2008, 03:12:19 PM »
floriantje je hebt gelijk, alles is onzin en een benadering van de werkelijkheid.

dus wat is werkelijkheid, dat wat we beleven of denken te beleven.

ja dit is een oculte uitspraak.

het is alleen gek dat de oculte uitspraken tevens het begin is van onze geschriften.

Waarom geneest iemand van een ongeneselijke ziekte?
De doctoren staan voor een raadsel?
Zou het niet mogenlijk kunnen zijn dat de persoon of personen door hun levenswijze en hun overtuiging de wetten van de doctoren kunnen beinvloeden. ( bepalen )
Gedachten control over je lichaam bestaat en is al eerder aangekaart door doctoren.
Dit heet placebo-effect.