Neoweb.nl

Horoscoop berekenen

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Robert

• 3.076
  • +269/-11
  • Neoweb.nl: Als het nieuw is, zie je het op neoweb
    • Neoweb
Horoscoop berekenen
« on: August 22, 2009, 02:09:42 PM »
Horoscoop berekenen
Hoe bereken je iemands horoscoop?

Ik lees wel eens horoscopen, maar zie soms precies dezelfde teksten terug komen. Dus is een horoscoop niet meer dan een random verzameling van diepzinnige teksten? Of kun je ook echt iemands horoscoop berekenen?

En hoe bereken je een horoscoop dan? En waar moet je overal mee rekening houden? Hoe beinvloedt bijvoorbeeld de stand van de sterren of de locatie van de planeten iemands horoscoop?

Offline Florian

• 327
  • +32/-0
  • Alles heeft een tegengestelde
Re:Horoscoop berekenen
« Reply #1 on: September 09, 2009, 11:02:34 AM »
simpel testje:
Vraag tot welk sterrenbeeld de persoon naast je behoord, lees daarna een ANDERE horoscoop voor en vraag die persoon later op de avond of de horoscoop juist was. Je zal versteld staan hoeveel mensen zullen zeggen dat de horoscoop klopte, afgezien van het feit dat die niet kon kloppen. Het helpt natuurlijk wel als je mensen neemt die nogal goedgelovig zijn...

Horoscopen zijn meestal ook ongelofelijk vaag en dubbelzinnig wat ze niet echt origineel maken, ze zijn dus herkenbaar.

Offline raam

• *
  • 3
  • +0/-0
Re:Horoscoop berekenen
« Reply #2 on: October 26, 2009, 01:26:52 PM »
Haha, gisteren las ik een daghoroscoop dat het een rustige dag op school of het werk zou zijn. Tja, heb je vaak op zondag he??

Toch lees ik graag horoscopen, maar dan met wat meer diepgang. Het ligt er ook aan wat voor software gebruiken en of de astroloog wel goed kan interpreteren/schrijven. Ik lees graag de spirituele horoscoop.

Maar die zijn heel algemeen natuurlijk. Veel beter kun je echt een met je geboortetijd en plaats hebben, echt persoonlijk. En als je een beetje Engels, Frans of Spaans kan, heb je die ook gratis op het web: Grupo Venus.

Poeh poeh, mijn relatiehoroscoop was wel erg confronterend. En heeeeel waar!
« Last Edit: November 20, 2009, 05:33:29 PM by raam »