Neoweb.nl

zijn mensen werkelijk zo dom???

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zijn mensen werkelijk zo dom???
« on: September 16, 2009, 11:37:04 AM »
wat mij nog steeds dwarszit in de kwestie stemming europese grondwet is dat bakellende na de uislag het hollandse volk maar dom noemt...hij is notabene de vertegenwoordiger van het hollandse volk, en hij noemt ons dom!
wat me vervolgens opvalt is dat veel mensen zijn vergeten dat bakellende zulke woorden heeft gebruikt!
ik heb zelf tegen de europese grondwet gestemd, niet omdat het me zo enorm tegen de borst stuitte, maar omdat voor het eerst de mening van het hollandse volk werd gevraagd in zaken die ons wel degelijk aangaan waar voorheen de heren en dames van de kamer de beslissing voor ons namen en het hollandse volk niets werd gevraagd. Ik vind namelijk ook dat de euro ons opgedrongen is door de kamer en de behoefte van de kamer bij de grote europese jongens te horen.
deze uitslag zat er aan te komen en naar mijn idee was dat de meest duidelijkste boodschap die het hollandse volk aan de kamer kon geven.
ook gebruik ik bewust het woord hollanders, want dat is naar mijn mening een groot verschil met "nederlanders"
als ik ga kijken naar hoe het er nu voor staat met holland, is dat bar slecht en naar mijn mening is het tijd voor nieuwe verkiezingen.
als ik het voor het kiezen had zou bakellende rechtstreeks verdwijnen naar verweggistan!
maar das mijn mening...

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
Re:zijn mensen werkelijk zo dom???
« Reply #1 on: October 18, 2009, 07:52:06 PM »
Onder Balkenende is ons land er niet veel slechter op geworden. (misschien ook niet veel beter, maar goed).

Ik denk dat het pas echt een puinhoop wordt als Rita Verdonk of Geert Wilders aan de macht komen. Die proberen de 'hardwerkende' burger te verleiden om op ze te stemmen, terwijl het gewoon rechtse machtspartijen zijn, waar bankdirecteuren en grote aannemers het voor het zeggen hebben.