Neoweb.nl

Is het uitroeien van mensen de oplossing om globale opwarming tegen te houden?

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Michiel

• *
  • 44
  • +5/-0
Ik denk dat de beste oplossing om de globale opwarming tegen te gaan mensen uitroeien is.

Maar dan op een verantwoorde manier.
- Een 1 kinds wet
- geld geven aan mensen die geen kinderen hebben
- dead boot, zelfmoordcentra
- euthanasie promoten door reclame

Weet niet of er nog andere humane manieren zijn om het aantal mensen op deze planeet te verminderen.

Offline Benjamin23

• 351
  • +30/-4
  • Dit forum is het helemaal !
lol, ik denk niet dat mensen zich om het milieu laten uitroeien.

Overbevolking is wel iets wat we aan kunnen pakken.

Offline mjkamminga

• *
  • 48
  • +3/-0
Ik denk dat verplichte sterilisatie bij 2 kinderen op langere termijn effectief zou kunnen zijn tegen bevolkingsgroei in landen zoals india, china...

Offline michel

• 166
  • +22/-0
Het uitroeien van mensen is taboe.

Elk mensenlichaam is meer dan 1000.000 euro waard. Kijk overdag in de straat maar is om je heen en probeer er een waarde aan te hangen. De duurste auto is nog minder waard dan een mens. Zonder mensen kun je niks berijken.

Je moet eigenlijk blij zijn dat het zo is, want wij in Nederland krijgen het klimaat van Frankrijk, altijd zon en heerlijke dagen. Je kan elke dag met je biertje in de tuin zitten en over het landschap kijken terwijl je met je zonnebril op zit.

Het probleem zit hem volgens mij in de noord en zuidpool van de aarde. Het magnetisch veld van de aarde veranderd in de loop der tijd. Je kunt nu al die gelijdelijke ompoling zien en gelukkig in ons voordeel.