Neoweb.nl

Australia, frontline of the climate-change crisis

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline dazz

• 203
  • +20/-3
  • Neoweb is Hét Technologie Forum!
    • ronkr.goedbegin.nl
Australia, frontline of the climate-change crisis
« on: December 02, 2009, 10:23:25 AM »
Australia, frontline of the climate-change crisis  5.54m

Saturday November 24th, 2007

Phillip Adams is the presenter of Late Night Live on Australia's ABC Radio National. He has been a contributor to The Times and The Financial Times in London, and to the New York Times. Honors include two Orders of Australia, and the Australian Humanist of the Year (1987) and the Republican of the Year (2005) awards.

Wil iemand reageren?

Offline Michiel

• *
  • 44
  • +5/-0
Re:Australia, frontline of the climate-change crisis
« Reply #1 on: December 02, 2009, 04:54:07 PM »
Ieder land van de wereld zal wel de gevolgen voelen van het veranderende klimaat.
Ik vind het positief dat men in australië van plan is om meer zonnepaneel parken te zetten en windtribunes.
Er is ook niets slechts aan het recycleren van riool water. Het zijn allemaal investeringen op lange termijn
Ik zie het aantal mijnen wel in de toekomst toenemen in Australië door de vraag.
Er doen vele wisselende berichtgevingen de ronde over het klimaat, Global warming, Global dimming
Het ene blad zegt dat er droogte zal zijn, het andere blad dan weer overstromingen enz...
We kunnen het dan meschien niet met zekerheid zeggen maar ik denk dat iedereen er toch mee akkoord is dat we meer extremen zullen zien.