Neoweb.nl

ENERGIE DIRECT is ZEER DUUR met de grootste minachting voor de klant.

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gosselientje

• *
  • 1
  • +0/-0
WILT U DIEF VAN EIGEN GELD ZIJN, ONNODIG VEEL BETALEN, UW GELD WEGGOOIEN?

Mijn ervaringen: Neem dan uw electriciteit en gas van Energie Direct.
Bij Energie Direct betaalde ik als voorschot voor gas en electriciteit €. 140,= per maand.
Een ander leverde mij hetzelfde met een voorschot van €. 116,= per maand, dus €. 24,= per maand ofwel €. 288,= per jaar goedkoper!!
Nog weer een ander levert hetzelfde met een voorschot van €. 109,08 per maand, dus €. 30,92 per maand ofwel €. 371,04 per jaar goedkoper!!
U zult dan vragen wat de eindafrekening van die laatste zal zijn. Wel die heb ik ook al gehad en kreeg €. 46,33 TERUG!!
Kortom: Energie Direct is duurder dan de meesten en misschien wel alle overigen!!

Voorts is mijn ervaring met Energie Direct:
1. Energie Direct houdt zich niet aan de verplichting zoals vastgelegd in de Algemene Voorwaarden 2008, met name daar waar het gaat over het bepaalde in art. 14.5;
2. Energie Direct is niet vatbaar voor enig overleg, óók niet indien een derde onafhankelijk partij zich in het meningsverschil mengt;
3. Energie Direct legt meerdere keren Bezwaarschriften tegen een onjuiste nota ter zijde;
4. Energie Direct stuurt onmiddellijk een herinnering op kosten van de klant;
5. Energie Direct schakelt onmiddellijk en zonder enig overleg een incassobedrijf in en wel datgene van het mindere soort.

OVERSTAP NAAR EEN ANDER BEDRIJF KOST SLECHTS DE MOEITE VAN ÉÉN (gratis) TELEFOONTJE.
Alles wordt goed geregeld, u hebt nergens omkijken naar, u merkt er niets van dan alleen dat u véél minder betaalt!
De keuze is aan u en… zegt het voort, zegt het voort, denk aan uw familie, vrienden, collega’s en kennissen en stuur het door!!

Offline Robert

• 3.076
  • +269/-11
  • Neoweb.nl: Als het nieuw is, zie je het op neoweb
    • Neoweb
Re:ENERGIE DIRECT is ZEER DUUR met de grootste minachting voor de klant.
« Reply #1 on: December 18, 2009, 05:53:23 PM »
Ik ken ook mensen die heel tevreden zijn over energie direct. Bij een geschil moet je nooit je rekeningen niet betalen. Want dan krijg je problemen. Maar dat is ook zo bij KPN of Ziggo.
Verder is energie zeker niet altijd goedkoper bij energie direct. Je moet je niet laten verleiden door een reclamespotje met Frans Bauer.

Offline loadrunner

• 152
  • +23/-0
« Reply #2 on: December 20, 2009, 10:14:55 AM »
Tja, bij elk energiebedijf geld, en het staat ook in je contract.

Als je een rekening niet betaald, dan word deze via incasso gevorderd. Mocht er iets niet kloppen, dan is achteraf bezwaar mogelijk, waarna je je geld terug krijgt. (daar heb je dan ook voor getekend, en als je een contract tekend ben je de pineut)

betaal die rekening: gewoon doen.

ga achteraf bellen, en aangetekende brieven schrijven, en schakel de consumentenbond in.

Als alles gemakkelijk gaat, hebben we niets te doen.

Offline flambojan

• **
  • 97
  • +17/-1
  • Dit forum is het helemaal !
« Reply #3 on: December 21, 2009, 09:35:35 AM »
betaal die rekening: gewoon doen.

Das toch die slogan van Energie Direct :"Gewoon doen" ;-)