Neoweb.nl

Film 'Dawn off the dead'

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Michiel

• *
  • 44
  • +5/-0
Film 'Dawn off the dead'
« on: January 10, 2010, 01:47:30 PM »
Heb gisteren de film 'Dawn off the dead' gezien, een goede zombiefilm al zeg ik het zelf.
de personages barricaderen zich in een winkelcentrum, en eens dat het eten begint op te raken
vluchten ze met een boot naar een klein eiland. Eens daar toegekomen realiseren ze dat andere mensen
hieral aan gedacht hebben en het eiland zit dan ook al vol met zombies, ze sterven allemaal uiteindelijk.
Ik vraag mij af wat zouden de personages het best gedaan hebben, in het winkelcentrum blijven?
naar een luchthaven vluchten? ma ja naar waar vlieg je dan naartoe? Het virus heeft zich al wereldwijd verspreid en ik zie niet in waarom ze het winkelcentrum dan toch verlaten. Iemand enkele idee├źn wat je kan doen als zo'n doemscenario zich voordoet?

Offline Robert

• 3.071
  • +269/-11
  • Neoweb.nl: Als het nieuw is, zie je het op neoweb
    • Neoweb
Re:Film 'Dawn off the dead'
« Reply #1 on: January 10, 2010, 09:33:03 PM »
Op zich wel een interessante vraag. Wat doe je als de hele wereld geinfecteerd is met een dodelijk virus en je bent met een groepje mensen de laatste overlevenden. Ik denk dat het niet veel nut heeft om in leven te blijven. Uiteindelijk moet je toch een keer naar buiten. Er is niemand meer die de electriciteitcentrales bedient of de watervoorziening etc.
En het eten raakt ook een keer op.

Je zou als een soort mcGyver misschien een plasticpak met overdruk kunnen maken, zodat je ook buiten de supermarkt kan leven. Dan zou je misschien weer een veilige plek kunnen bouwen voor meerdere mensen.
Uiteindelijk zul een stuk land moeten gaan verbouwen of een fabriek met conserven zien te vinden.
En dan uiteindelijk de boel flink laten voortplanten en weer verspreiden over de aardbol!