Neoweb.nl

WK 2010

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
WK 2010
« on: July 05, 2010, 04:26:59 PM »
Nederland is de eerste rondes van het WK 2010 zonder kleerscheuren doorgekomen. Ook de 8-ste finale en de kwartfinale hebben we inmiddels gewonnen.

Wat denkt u dat Nederland gaat doen dit WK? Winnen we van Uruguay? En dan? Finale Nederland tegen Spanje? Of toch de droomfinale Nederland Duitsland? Of blijft Nederland steken in de halve finales?

Offline The Alteran

• *
  • 7
  • +1/-0
Re:WK 2010
« Reply #1 on: July 06, 2010, 10:08:18 AM »
Ben van België en Nederland mag zeker winnen ;D, vind het alleen jammer voor de nederlandse energie maatschappij :P.

MVG

Ben

Offline Benjamin23

• 351
  • +30/-4
  • Dit forum is het helemaal !
« Reply #2 on: July 11, 2010, 03:54:56 PM »
Vanavond gaat Nederland gewoon met 5-1 winnen!
Van Persie scoort er 2 ! Robben ook 2 en hopelijk Wesley Snider ook nog één.
Als ze dan in de 70e minuut ook nog Huntelaar er in stoppen, wordt het zelfs 7-1 !!

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
« Reply #3 on: July 12, 2010, 01:06:40 PM »
Ik denk dat het 0-1 wordt voor Spanje in de 2e helft van de verlenging  :'(

Echt jammer.. Robben had 2 keer zo'n mooie kans.. en de scheids had meteen rood moeten geven aan Iniesta (die uiteindelijk scoorde), toen hij van Bommel een duw gaf.
Ook het doelpunt uiteindelijk had makkelijk gefloten kunnen worden voor buitenspel.

Als de ploegen zo aan elkaar gewaagd zijn, moet je niet 2 minuten van te voren een 'twijfelgeval' goedkeuren.
Dan hadden penalty's echt de uitkomst bepaald. Maar nu is het gewoon een wk-finale van de scheidsrechter geworden.

Natuurlijk was de karatetrap op de borstkas ook goed voor rood geweest, maar die langharige verdediger van Spanje had ook al wel 3 keer geel kunnen krijgen.

Maar goed.. het is jammer.. ik vind het toch een hele prestatie en ik geloof dat Nederland over 2 jaar echt wel weer ver gaat komen!