Neoweb.nl

Online gamen voor geld .. (geen scam / spam)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
Online gamen voor geld .. (geen scam / spam)
« on: October 18, 2010, 01:04:06 PM »
Beste Menschen hier op Neoweb.

Ons webdesign bureau, waar we dus websites bouwen, heeft een mooi project gelanceerd.
Vroegah bouwden we kleine websites, voor klein ondernemers, maar tegenwoordig pakken we ook grootschalige projecten aan.

Eén van die projecten waar één van onze programmeurs in 1.5 jaar tijd bijna 8 maanden fulltime mee bezig is geweest, is een online game tournamenten site.
Hier kun je xbox, ps3 en wii games tegen elkaar spelen.
En het mooie is, je kan ook om geld spelen.
De site zit nog in een betafase, maar is al wel operationeel.

Je kan bijvoorbeeld een gratis potje HALO spelen, maar als je wilt, kun je ook iemand uitdagen voor een paar euro.

Online Game Tournament organiseert ook grotere tournooien van 4, 8, 16 of zelfs 32 man. 

Inmiddels zijn we 2 weken online en hebben we 20 actieve leden, maar het wordt natuurlijk pas leuk als we die tournooien echt vol krijgen.

Ik hoop niet dat dit gezien wordt als SPAM, want daar heb ik zelf ook een hekel aan, maar ik denk dat dit redelijk aansluit bij een groep 'gamende' de lezers hier.

Je hoeft je niet perse te registreren, maar ik ben wel benieuwd naar een stukje (serieuze) feedback van deze site!

oh ja.. linkje is ook wel handig:
http://www.onlinegametournament.nl

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
Re:Websites om elkaar uit te dagen voor games (xbox, ps3, wii)
« Reply #1 on: December 30, 2010, 11:26:20 AM »
Websites om elkaar uit te dagen voor spellen op de xbox, ps3, gameboy, xbox360 & Wii
Er zijn inmiddels meer sites waar men elkaar kan uitdagen/challengen om games te spelen. (gratis of voor geld op de xbox360, ps3, pc en wii)

zoals:
onlinegametournament.nl (Dé Nederlandse gamers website)
virgingaming.com (vroegah was dit worldgaming.com, en nu zit het bedrijf Virgin (van Richard Branson) erachter  ::) )
gamersaloon.com

Ik ben benieuwd of er al meer personen hier op neoweb zijn die op deze game-tournament-websites spelen. Op onlinegametournament komen inmiddels zo'n 10 leden per dag erbij. (nu bijna 400 leden)
Dus grote kans dat er iemand van neoweb bijzit?
Als je je aanmeldt krijg je 5 euro speltegoed gratis om te proberen.
En ze organiseren ook gratis tournooien waar je leuke prijzen kunt winnen.

OnlineGameTournament is eenvoudig, want je kan betalen met iDeal en MisterCash voor onze zuiderburen.
Bij Virgin Gaming kun je betalen met Paypal of Creditcard en Click-and-Buy, maar daar kun je alleen EA-games spelen.
Bij Gamer Saloon kun je alleen betalen met Creditcard en Paypal. Ze bieden wel meer games (ook voor gameboy en pc), maar daar zijn maar weinig gebruikers voor.