Neoweb.nl

Aliens?

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

willem1940

Re: Aliens?
« Reply #50 on: September 01, 2006, 05:04:39 PM »
Haha, op veel plaatsen op Net lopen zulke discussies en vooral de "gelovigen" bakken het bruin.

Hier nog een aardige link op een gezellig Politiek Forum:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=46745

Offline BeNe

• *
  • 28
  • +9/-0
  • Neoweb:Innovatie, Technologie, Duurzaamheid & Milieu
« Reply #51 on: September 01, 2006, 05:12:03 PM »
Let wel: ik zei:
"Het kan natuurlijk zijn dat ze hier op aarde zijn..."
ik beweer niet bij hoog of bij laag dat ze er wel of niet zijn ;)

edit: Toevallig zijn er blijkbaar nog mensen die zo denken
http://forum.politics.be/showthread.php?t=47165
alleen zijn die er wél heilig van overtuigd
ik zeg gewoon dat ALS ... dan zou het logisch zijn dat ... ;)

edit edit:blijkbaar was het grootte-idee ook al geen primeur:
Wellicht denken we te groot en is een ruimte schip niet groter dan een stofdeeltje en zijn zijn reizigers niet groter dan een spelden prik, want je hoeft dus neit groot te zijn of enorme hersens te hebben of hen volledige capaciteit te gebruiken
bron:http://www.seriewoordenaar.nl/Seriewoordenaar/content/forum_bericht.asp?Bericht_id=481&topic_id=3&navcode=forum

edit edit edit: ik ben wat geprikkeld door het onderwerp de laatste dagen en daarom heb ik wat documentaires en boeken gedownload. Voor de geïntreseerden: zoek eens op Erich von Däniken, Alford, Sitchin, "de kosmische gek", "brave new world", teveel om op te sommen.
De eerste documentaire die ik bekijk (een van von Däniken) is het alweer prijs: enkele ideeën lijken letterlijk gekopiëerd
« Last Edit: September 04, 2006, 11:01:35 AM by BeNe »

Offline Digihans

• 1.794
  • +86/-8
  • E=MC2
« Reply #52 on: September 02, 2006, 10:25:00 AM »
We willen maar al te graag contact leggen met buitenaardsen, maar kunnen amper met een kat, aap of hond communiceren!
Laat staan een goudvis, of vlinder.

Laten we eerst proberen die 'taal-/ communicatiebarriére' te slechten.

Offline Drazhar

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reply #53 on: September 12, 2008, 03:17:12 PM »
ach als jij als groot alien ras al honderden/duizenden andere wezens hebt ontmoet en het vinden van nieuwe rassen 'routine' word, waarom zou je je dan bemoeien met de mensen?

Dan zoek je toch alleen de rassen uit waar je denkt mee te kunnen handelen? Handelen in goederen, technologie, whatever. Waarom zou je dan naar een ras gaan die niet eens goederen kunnen terug sturen?

Plus tussen al die triljoenen sterren/zonnen valt ons kleine zonnetje met enkele kleine planteetjes toch helemaal niet op? Ik zou zeggen dat ze ons nog niet hebben opgemerkt, of te nutteloos vinden om contact te maken.

Offline eismy

• *
  • 3
  • +1/-0
Re:Aliens?
« Reply #54 on: June 10, 2009, 03:52:26 PM »
Weten jullie dat er zoveel onderzoeken worden uitgevoerd naar aliens maar die liever niet verteld worden door de amerikaanse regeringen zij hebben een bepaalde weg in de woestijn die helemaal om het onderzoek van aliens gaat bijv. area51 ze hebben namelijk in een woestijn zoveel meldingen van aliens gehad dat ze er een alien researsch weg voor hebben aangelegd. Dat betekent dat aliens werkelijk bestaan . IK WEET NIET OF JULLIE HET WAAR GEBEURDE VERHAAL kennen van mensen die heel sneakie gdoodt werden door de amerikaanse regering dus eigenlijk top secret gedood werden. Dat komt omdat die mensen bijna een feit hadden gemaakt en het bijna vastgesteld dat aliens bestonden.

De amerikaansde regering was het daar dus echt niet mee eens want zij weten dat aliens bestaan maar willen dat het ook top secret blijft.
Daarom schakelen ze mensen uit door ze in te spuiten met snel groeinde kanker die je binnen een minuut dood maakt daarna nemen ze je lijk mee of iets dergelijk.

deze informatie is heel moeilijk te vinden op internet mij is het gelukt en ik schrok me kapot van het verhaal.
Probeer deze video te vinden.

Ik weet niet hoe die woestijn heette het was in ieder geval in de  buurt van las vegas maar je kunt vinden waar het is als je area51 in typt bij google.

Ik geloof dat aliens bestaan en dat een heleboel dingen over de hele werled gemaakt zijn door aliens

Offline grotebeerNet

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reply #55 on: August 17, 2010, 02:30:42 PM »
Bestaan Aliens? Daar zijn de wildste theorieën over beschikbaar. Neem bijvoorbeeld deze:

Offline Renske

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reply #56 on: September 09, 2010, 05:11:58 PM »
waarom zijn er mensen die wel geloven dat Aliens van alles op onze wereld gemaakt hebben,
maar niet dat (een) God alles gemaakt heeft. lijkt me toch veel handiger, heb meteen het probleem niet hoe Aliens dan ontstaan zijn

Nante Hermans

« Reply #57 on: December 02, 2011, 10:28:15 PM »
er is ooit een vergelijking van Drake gemaakt waarmee je kan berekenen hoeveel buitenaardse wezens er bestaan die met ons kunnen communiceren .
« Last Edit: December 02, 2011, 10:33:31 PM by Nante Hermans »